Algemene reality tv topic

Weet er iemand hoe ik de eerste seizoenen van Jersey shore opnieuw kan kijken?

ben net pas begonnen maar sowieso :watermelon::watermelon: haha op een lang dun lijf en blond & zelfverzekerd edoch toegankelijk denk ik? ik vind haar ook totaal niet boeiend maar ze geeft wel populairste meisje van de school die ook nog eens aardig is ook dus miss dat vrouwen dan toch onbewust dat gevoel van de middelbare weer krijgen waarin je naar iemand opkijkt/indruk wil maken. en ze positioneren haar ook direct als de enige solo die binnenkomt en de volgende dag 2 mensen uit de hele groep uit mag kiezen voor een date

3 likes

Dit kon tot een tijdje terug op CTV (een Canadese zender lol) maar het ziet eruit alsof je daar nu een account voor nodig hebt

Naar goede traditie is real housewives of antwerp weer een barslechte poging tot kopie van een bekend format en ik geniet er zo hard van.

1 like

Die brigette, man man het staat letterlijk op beeld dat ze zegt dat marjan haar rivaal is en het een vreselijk mens is. Daarna gaat ze helemaal fangirlen, zo ongemakkelijk. Het mens is oma grow up. Echt een beetje sneu gewoon :joy: vind het wel vermakelijker dan de Amsterdamse versie, dat waren eigenlijk allemaal dezelfde soort wannebe influencers. Hier zit qua leeftijd en types wel iets meer verschil tussen.

12 likes

ik vind dit ergens wel lekker en ik snap echt de aantrekking die flirten en zich zelfverzekerd voelen op haar heeft (misschien juist/ook omdat ze mentaal ook diepe dalen lijkt te hebben dat ze daar extra in mee wil gaan in haarzelf), dat ze zelf ook snel intimiteit voelt met mensen en daar snel en diep in kan duiken, maaaaar die snoepjes zijn wel ook mensen met gevoelens

en ik vind ibi echt HEEL jong en vooral onzeker overkomen met al heel pech gehad in matches, en ik vind het een beetje lijken alsof laura erop kickt om haar ook verlegen te maken en zich bewust is van de ‘macht’ die ze over haar heeft - en prima als je aan elkaar gewaagd bent maar vind het net een beetje iffy zo

joy vond ik op het begin heel leuk maar ik vond haar sowieso geen goede match met laura, ik vond haar een beetje passief worden? en ik denk echt dat zij en bella serieus een heel goede match waren geweest!! soft deep girlies

van daphne vind ik het onverwachts jammer dat ze eruit is, ik dacht dat ze heel saai was maar volgens mij is ze dus best wel grappig en slim, had haar meer willen zien.

ennnn die talitha vind ik bijna een beetje eng? hoe heb je zo weinig gezichtsuitdrukking? is dit botox of totaal gebrek aan emotie ofzo

(whew lange post maar heb alles gebinged en had ff zin om te analyseren speculeren en spuien haha)

wie zijn jullie favo’s verder? ik heb heel erg een zwak voor siem, flavie vind ik heel leuk (en love haar kleding zo fransig casual chic met die sjaaltjes steeds), en tessel is volgens mij een heel fijn persoon ook

8 likes

Ja ik snap je wel! Ik ben gewoon biased omdat ik Laura zelf dus wel aantrekkelijk vind :heart_eyes:. Maar ik vind ibi ook te jong en bleu voor haar idd.

Mijn faves zijn flavie en Siem ook idd, vind dat echt een schat. En ehhhhhh ik vond Roos leuk, nu vind ik veel mensen best wel saai verder.

1 like

ja ik vind haar ook heel hot en echt iemand waar je zo’n heel lekker flirtspel mee kan spelen en lange nachten kan hebben. zou dr alleen niet met mn hart vertrouwen :joy:

zag deze foto op dr insta echt HALLOOO

en ja ik vind ook niet zo veel mensen echt heel boeiend, hoop op een beetje drama volgende aflevering (voorstukje beloofde iets iig) en weer nieuwe mensen

5 likes

ah ja rafaela is heel mooi idd! ik vind haar en zaya ook wel echt een cute koppel, vond zaya al zo’n high school popular meidtie en raf dr (flirt)gedrag is echt een beetje fuckboyish maar wel heel lief klein hartje en protective. echt heel schattig

6 likes

Is dit ook op Videoland te zien toevallig?

Hahaha ik zie het niet, maar love it for me

Tessel is ook echt leuk ja! En raf is ook echt mooi idd en vind haar cute. Vind het ook verfrissend dat iedereen gewoon aardig is tegen elkaar en niet raar doet? Enige was Bodil - Tabitha maar zelfs dat was geen drama.

3 likes

Ja dit dacht ik ook al. Maar volgens mij voelt ze zich gewoon constant niet op haar gemak ofzo? Zo komt ze in ieder geval op mij over.
Ik vind ook Flavie, Siem en Tessel het leukst! Ik vind zowaar niemand heel erg irritant, best wel een unicum voor mij bij reality tv

4 likes

Ik ben een belg dus geen idee

1 like

Ik vind die Annu van Real Housewives van het zuiden het meest irritant tot nu toe. Het lijkt alsof ze constant bezig is om gevatte oneliners te verzinnen zodat de viraal zal gaan, maar doordat het zo gemaakt is komt het totaal niet over. Vind het ook geen reclame voor het restaurant hoe zij zich gedraagt, als de gastvrouw zo’n attitude heeft lijkt het me nou niet bepaald gezellig daar.

Omg en Brigitte de fangirl in de nieuwe aflevering :joy:

5 likes

Ik vind Raf ook echt heel leuk!

Oehh Meedo gaat dus toch wel meedoen aan Echte jongens op safari. I’m here for it :popcorn:

Oh en die freaky Joshua uit Winter vol liefde doet ook mee. Ze hebben sowieso wel goede deelnemers weten te strikken. Nu al zin in.

5 likes

jaaa en sjorleone hahahah

2 likes

Dat programma only Joling is ook best wel leuk. Ik zie helemaal voor me hoe Gordon dit vol haat en afschuw op de bank zit te kijken :joy: en natuurlijk mega jaloers is lol

3 likes

Jaaa en hij komt 1000x sympathieker over dan gordon

3 likes

Heeft iemand al de Grannies van Amsterdam gekeken!? ze zijn zo cute

4 likes