Ik herken dit enorm, ook precies rond die tijd en dan val ik soms tegen 6u eindelijk nog in slaap terwijl m’n wekker tussen 0630u en 0700u gaat en dan word je helemaal beroerd wakker. Wanneer je wakker wordt van geluiden, hebben oordoppen bij mij enorm geholphen (ik heb Alpine) en ik ben er ook achter dat het vaak gebeurt wanneer ik de avond ervoor alcohol heb gedronken dus probeer dat vooral doordeweeks als ik op tijd uit bed moet zoveel mogelijk te voorkomen. Ook kwam het bij mij een tijdlang door stress/piekeren door werk. Sinds ik een nieuwe baan heb is dat gelukkig veel minder.
Verder heb ik geen tips omdar ik er zelf ook nog enorm mee zit. Soms denk ik dat het beter is om je er maar gewoon aan toe te geven en te zorgen dat je in ieder geval niet meer in slaap valt dan dat je lastminute nog even kort slaapt (want dan word ik dus altijd nóg vercrackter wakker) maar ik weet niet of dat nou echt de oplossing is. Succes ermee in ieder geval! Ik voel je struggle enorm en hoop dat het gauw minder wordt