De sleutel van mijn slot aan de deur draait plotseling niet meer. Echt zo random, niks geks gedaan. Zo irritant dit
Als ik Google zie ik dat ik eerst zo’n slotspray zou kunnen proberen. Iemand ervaring mee?
De sleutel van mijn slot aan de deur draait plotseling niet meer. Echt zo random, niks geks gedaan. Zo irritant dit
Als ik Google zie ik dat ik eerst zo’n slotspray zou kunnen proberen. Iemand ervaring mee?
Olijfolie hielp bij mij
Ja, dat werkt prima. WD40 ook.
Ik geloof mijn ouders. Zal ik morgen even checken of ik hun inlog ergens heb? (Of is het niet online?)
Als je zou willen graag, is online ja.
Zijn er deze week nog veel schoolreisjes?
We willen vrijdag misschien wat leuks gaan doen maar echt 0,0 zin om ergens heen te gaan waar veel schoolkinderen rondrennen.
onze school doet het in de week van 4 juli. Basisschool
Ik denk meer nog over 2 of 3 weken (middelbare scholen). Nu is het op veel scholen eerst nog iets van toetsweek.
Mijn vriend gaat donderdag met de hele school. Regio midden, dus hierna zijn er nog 2 schoolweken.
Kind van een collega zou morgen op schoolreisje gaan, gaat alleen niet door omdat het boerenprotest hier in de gemeente is🤦♀️
Oh neee wat zonde voor die kids!
Ach we kijken wel wat we gaan doen dan
Precies nu is dé periode van schoolreisjes
Ik ga binnenkort 2 nachtjes in een tentje slapen, en heb sinds een tijdje ook geen logeerkamer meer dus had bedacht om zo’n luchtbed met ingebouwde pomp te kopen, zodat ik comfortabel in m’n tentje kan slapen en 'm daarna kan gebruiken als ik een keer logees heb. Maar nu twijfel ik of je zo’n luchtbed de hele nacht met de stekker in het stopcontact moet houden of dat de lucht er gewoon in blijft als je de stekker eruit haalt? En als iemand een tip heeft voor zo’n ding, graag
Hoop trouwens dat dit hier goed staat (zo nee sorry!) had gezocht of er een kampeer topic ofzoiets was maar kon het niet vinden.
Ha, nee hoor, na het oppompen kan de stekker er weer uit! En lucht eruit gaat ook via dat pompje, erg handig. Ik heb toen zo’n logeerding van de jysk gehad, die was prima!
Dus om 'm leeg te laten moet je ook weer de stekker in het stopcontact doen?
Ik ga eens kijken op de site van Jysk, thanks!
Leeglaten kan ook zonder elektra maar wil je ‘m ooit weer opgevouwen krijgen om op te bergen dan moet je ‘m wel machinaal leeglaten, maar dat kan weer thuis. Zou voor je gaat het ding wel oppompen en checken thuis hoe stevig die blijft door ‘m een tijdje te laten staan.