Haha dit staat totaal los van jullie nieuwe verdieping want überhaupt, hell no geen gourmetten in m’n woning hoor ![]()
Waarom is gourmetten zoiets wat MOET gebeuren altijd
Ik voel me altijd de grinch als het hierover gaat, maar gourmetten is echt stom (nog los van de geur) waarom is dit zo’n standaard iets geworden? Echt zoiets wat in de jaren 70 een hip nieuw ding was (of weet ik veel welk prehistorisch tijdperk) en nu is blijven plakken zonder ook maar één goede reden.
Hoe dan ook: not the asshole gourmetten is geen recht
Het is gierig in kleine pannetjes aka super Nederlands
Dit is dus de reden dat ik een keer met kerst in de tuin gegourmet heb…
Het is ook altijd goor vlees
Ja!! En ik eet ook niet eens vlees dus dat maakt het nog erger ![]()
Hahaahah dit vind ik grappig
Kapot droog maar wel slim, why not
Om deze reden heb ik zaterdag gegourmet met gourmetstellen met afzuiging erin
toegegeven: haalde niet alle geur weg maar scheelde echt heel veel! Mocht je je nog bedenken
Ik snap vooral niet zo goed wat een verbouwing en gourmetten met elkaar te maken hebben? Dat je geen zin hebt om in je huis te gourmetten kan ik me nog voorstellen (al vind ik dat eigenlijk ook gezeur want even met de ramen en deuren open en een goede geurbrander aanzetten en het is weer weg) maar ik snap de koppeling met je verbouwing hier niet. Het is toch niet alsof ze het gourmetvlees tegen je pas gestucte muren smeren?
Gourmetten doe je toch alleen in vakantiehuisjes toch?
Nee daar verf je je haar
En doe je een apéro plank op een keukenkast
Nee maar wacht jullie denken dat de geur weg is als je de ramen openzet en een lekker kaarsje aanzet maar dat is niet!!! Dat is een illusie
Die geur en al die vetten blijven overal in hangen, gordijnen, je bank, stoelen, kussentjes, dekens, de jassen aan de kapstok zegmaar echt overal brrrrr
ik ruik het echt nog een week na het gourmetten en dan hebben mensen echt wel de ramen opengezet enzo
We hebben allemaal wel een tante die de gordijnen er af haalde als het gourmetstel op tafel kwam.
Ik houd van gourmetten, lekker semi-gare minivleesjes eten van een bord dat een mix word van vlees & stroop van de minipannekoeken
![]()
Ik houd helaas ook van gourmetten ![]()
Dat zou het voor mij wel echt minder leuk maken.
Dit kan voor mij echt zo in het topic “Dingen die je als kind fancy vond”
Ja als die borden uit de kast kwamen was het feest
Wat een goed idee. Leg je daar dat rauwe vlees op
.