Zij zat er toch bij in de auto toen gezegd is plan maar die dag met vrienden? Dus ze wist het al
Mijn schoonzusje zat erbij bij dat gesprek met mijn schoonmoeder en zei er verder niks over. Dus ze was er sowieso in meegenomen. Wat mij dwars zit is dat ze mijn vriend nu een schuldgevoel aan zit te praten en er geen alternatieven komen waar we allemaal voor open staan. En dat terwijl we elk jaar vooral met haar altijd rekening houden.
Maar goed, we wachten het af tot ze hem āliveā gesproken heeft
Ooooh nvm ! Niet goed genoeg gelezen
Not the asshole. Als je schoonzusje er een mening over heeft had ze in de auto al kunnen zeggen dat dit niet overeen komt met wat er afgesproken is.
Lekker naar je vrienden gaan tweede kerstdag.
Ja of ze vond het toen al kut?
Maar goed ik zou in deze kwestie niet kijken naar wie āgelijkā heeft maar hoe je het kunt bespreken dat niemand zich er kut over voelt
Als je vrienden niet gelijk had gesproken, was je dan alsnog naar de pubquiz gegaan? Het voelt wel alsof je daar sowieso naartoe wilde gaan en dat is helemaal okĆ©, maar snap dan niet zo goed dat je die dag steeds nog āopenhieldā
Geen idee. Ze heeft er toen niks over gezegd.
Inderdaad, daarom hoop ik dat er andere opties qua data komen en opperde ik het ontbijt.
Dit zijn voor mij echt van die jammer dat jij het jammer vindt momenten. Er is een prima alternatief voor zusje en vriend, namelijk elke andere dag tot eind januari. Ga gewoon lekker je ding doen.
Ehh nee. Je schoonzusje kan ook aan hem vragen welke dagEN hij kan. No way dat hij tussen 20 dec en 3 januari maar 1 vrije dag heeft. Lekker makkelijk van haar om te zeggen āhij kan de 24e, de rest weet ik nietā en nu met vingers te wijzen dat anderen het probleem zijn.
voelt ook heel omslachtig zo, jij communiceert met haar moeder over jullie 2e kerstdag met vrienden, je schoonzusje spreekt voor haar vriend maar zij belt hem blijkbaar ook niet even om even alternatieven voor 2e kerstdag te bespreken maar is wel semi-namens haar vriend jouw broer en familie een schuldgevoel aan het aanpraten.
dus zou me er niks van aantrekken tot ze het gewoon heeft besproken. misschien boeit haar vriend het niet eens, vieren ze lekker kerst samen en dan op een andere dag in of na januari met jullie.
edit: kan me nog wel voorstellen dat je schoonzusje zich gepasseerd voelde dat er af wordt gesproken op iemands rooster te wachten en dan zonder overleg wordt besloten van niet. misschien ligt daar de pijn en voelt ze zich daar vervelend over en gaat het niet eens zo over de alternatieve dagen per se. als de spanning/irritatie blijft vanuit haar zou jij of je vriend eventueel kunnen overwegen in die richting te vragen om het āuit te pratenā. maar dat is ook wel weer haar eigen verantwoordelijkheid om normaal te communiceren en ook iets dat meer binnen hun familie ligt en jij als schoonzus niet veel mee te maken hebt.
They are the assholes.
Lekker makkelijk om in een ander huis dat gore stinkvreten te doen. Bemoei je met je eigen huis.
Nee inderdaad, we wachten het maar allemaal weer even af. Mijn vriend ziet haar morgen, dus hopelijk kunnen ze dan het een uitspreken samen. Ik word altijd overal in betrokken omdat mijn vriend dingen vergeet te vertellen/vragen ![]()
hahah perfecte ingrediƫnten voor miscommunicatie en frustratie ![]()
ja is toch ook realistisch met zoveel ingewikkelde schemaās naast elkaar proberen te krijgen dat dat niet altijd zal lukken. Zou idd ook gewoon mijn eigen plan gaan trekken en niet mijn kerst aanpassen op de vriend van mn schoonzus (die dus ook nog zijn eigen agenda heeft). Waarom zou zijn agenda leidend moeten zijn en niet die van jezelf
Klinkt alsof hij best andere dagen kan maar dan al dingen gepland heeft die hij niet wil afzeggen of schuiven. Zelf weten dan toch?
Misschien een domme vraag, maar ik ben dus echt niet van het gourmetten, maar is het dan heel anders dan het koken in een open keuken? Heel veel woningen hebben tegenwoordig toch een keuken aan de woonkamer vast zegmaar. Dan zou je toch ook de geur in je woonkamer hebben?
Dan heb je meestal wel een afzuigkap en sta je niet 2 uur achter elkaar speklapjes op een hoge temperatuur aan te bakken met te veel olie en boter
Is geen domme vraag. Nee is niet hetzelfde, gourmetten is echt wel intensiever. Geen wonder dat er zoveel over te zeggen en vinden is hahahah
Maar afzuiging waarheen? Heb je dan net als bij een airco zoān slang uit het raam hangen?