Verwarmen met airco vermoed ik, wat trouwens nog irritantere herrie geeft dan koelen met airco.
Ook goed voor het milieu maar gelukkig voor je kind, o wacht dat is de generatie die je achterlaat in de klimaatproblemen die je zelf veroorzaakt.
Ohja dat kan ook nog. Goed, het blijft een luxeproduct.
We houden ons aan de erfgrensafstand van de gemeente. We gebruiken het voor verwarming nu - alleen even voor het slapen - mensen doen alsof dat ding continue staat te loeien. Een kinderbedtijd dus niet snachts.
Als je langdurige aan dat soort geluiden word blootgesteld is het gewoon stressvol, hele tijd naast een draaiende airco-unit moeten slapen ga je echt wel merken uiteindelijk. Er zijn niet voor niks regels voor opgesteld met erfgrenzen etc
Oke maar dan (met de erfgrens) snap ik niet waarom je twijfelt of jij de asshole bent. Door de intensiteit van haar reactie?
Je kan op zich alsnog een asshole zijn ook als je wettelijk in je recht staat toch
(even los van deze kwestie)
De intensiteit en emotie is heel heftig. In mijn reactie ben ik onderzoek gaan doen en lees veel van mensen die er helemaal aan ondergaan. Ik was hier totaal niet van op de hoogte dat het zoveel met mensen kon doen en heb ook wel spijt dat we niet hebben overlegd (ondanks dat ze knettergek is volgens de meeste). Dan had ik een andere keuze gemaakt. Nu puur egoĆÆstisch nagedacht met oog op verwarming met de luxe van verkoeling voor de kleine.
haha ja natuurlijk
Ja en dat kan gebeuren, maar dan ben je denk ik wel echt beiden assholes. Er zijn echt veel meer - minder luxe - verwarmingsoplossingen zeker als het vooral om de boel even op temperatuur krijgen gaat. Zou haar woede gewoon even uitzitten en kijken of je over een tijdje wat rustiger met elkaar in gesprek kan.
Die airco was vast een grote investering maar is een indoor kacheltje niet een betere oplossing dan om de kamer te verwarmen?
Mijn eerste reactie door hoe je buurvrouw reageerde was dat ze niet goed is en dat vind ik nog steeds wel, maar, zoān loeiende airco naaar je slaapkamerraam notabene daar zou ik ook van balen.
Er is heel weinig mogelijk omdat het een gekke kleine kamer is kunnen alleen units hoog hangen. Ik kwam daarom uit op airco of plafond infraroodpaneel. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Gewoon een los elektrische kacheltje? Dat kan toch altijd?
Maar even die eerste is echt goed! Ik had die toen echt voor nog geen tientje gekocht bij Kruidvat en paar weken later begaf ineens de verwarming het van mijn ouders. Duurde weken om te repareren, middenin de winter en dat kleine ding heeft zelfs in hun grote woonkamer nog voor een extra 2/3 graden kunnen zorgen haha.
Je hebt die airco nu al maar wol maakt echt zoveel verschil in een koude kamer. Wollen deken, matrastopper, pyjama, slaapzak, etc.
Ik snap je punt hoor en ben t helemaal met je eens dat ik wat dat betreft ook een asshole ben, maar de laatste twee zijn wel super onverantwoorde opties voor jonge kinderen haha.
Ik denk dat ze de eerste twee opties bedoelt. Ik zou ook nooit een straal kacheltje in de buurt van een kind zetten.
Ligt ook aan de leeftijd maar die dingen kunnen echt snel een brand veroorzaken als er iets opligt/het omvalt etc
Dit geeft me de extra motivatie om het te kopen
fiets zo direct langs de kruidvat na werk haha
Ik zou het apparaat niet in de kamer willen hebben als er een mogelijkheid was dat het kind er bij kon, het zelf kan aanzetten.
Maargoed ik ben ook echt paranoĆÆde als het op brand aankomt hoor.
Haar reactie is asshole en heftig
Jullie keus om zoān kutding naast haar slaapkamer te hangen en zonder overleg is ook kapot asshole
Dus beiden dikke asshole sorry!!
De vlieger dat ze egocentrisch is gaat niet op, want dat zijn jullie zelf ook in deze
dus dat is echt geen onderbouwing vind ik haha
Je zegt het zelf ook. Is egoĆÆstisch, klaar
En nu is het kind nog klein denk ik, als je het alleen hebt over voor het slapen gaan de kamer warm maken. Maar straks wordt het kind groter en gaat het meer op diens kamer spelen, laat staan als het een tiener is. Dus dan helpt een wollen deken en wollen kleding niet meer. Maar dan is het hopelijk oud genoeg om met zoān kacheltje om te gaan.