Gewoon een los elektrische kacheltje? Dat kan toch altijd?

(pyjama van wol)
warmte ![]()
tristar ding is superklein en warmt prima op. zeker als je de airco blijkbaar alleen maar heel even voor het slapen nodig hebt om op te warmen.
en infrarood paneel was toch ook een veel betere optie geweest op het gebied van geluid en milieu? snap niet zo goed dat je daar niet bij stil stond eigenlijk en niet eerst andere opties probeerde. ook qua geld.
Maar even die eerste is echt goed! Ik had die toen echt voor nog geen tientje gekocht bij Kruidvat en paar weken later begaf ineens de verwarming het van mijn ouders. Duurde weken om te repareren, middenin de winter en dat kleine ding heeft zelfs in hun grote woonkamer nog voor een extra 2/3 graden kunnen zorgen haha.
Je hebt die airco nu al maar wol maakt echt zoveel verschil in een koude kamer. Wollen deken, matrastopper, pyjama, slaapzak, etc.
Ik snap je punt hoor en ben t helemaal met je eens dat ik wat dat betreft ook een asshole ben, maar de laatste twee zijn wel super onverantwoorde opties voor jonge kinderen haha.
ik heb hem ook, echt een fantastisch ding! ik heb ooit zo’n kacheltje met olie erin gekocht en die deed echt geen reet, maar deze werkt echt supergoed.
een wollen dekbed is gevaarlijk voor kinderen?
en je kunt natuurlijk de onderdeken voorverwarmen in bed en de stekker uit het contact halen als het kind er in gaat, dan kan er weinig misgaan toch?
Ik denk dat ze de eerste twee opties bedoelt. Ik zou ook nooit een straal kacheltje in de buurt van een kind zetten.
Ligt ook aan de leeftijd maar die dingen kunnen echt snel een brand veroorzaken als er iets opligt/het omvalt etc
maar die hoeft toch ook niet aan als het kind in de kamer is? ze gebruikt de airco nu ook alleen om te de kamer op te warmen voor het kind gaat slapen en niet tijdens.
verder semi zelf weten hoor mbt die airco maar ik erger me een beetje aan de achteloosheid in de keuze en het doen alsof er zo goed als geen andere oplossing was dan dat.
Dit geeft me de extra motivatie om het te kopen
fiets zo direct langs de kruidvat na werk haha
Ik zou het apparaat niet in de kamer willen hebben als er een mogelijkheid was dat het kind er bij kon, het zelf kan aanzetten.
Maargoed ik ben ook echt paranoïde als het op brand aankomt hoor.
Haar reactie is asshole en heftig
Jullie keus om zo’n kutding naast haar slaapkamer te hangen en zonder overleg is ook kapot asshole
Dus beiden dikke asshole sorry!!
De vlieger dat ze egocentrisch is gaat niet op, want dat zijn jullie zelf ook in deze
dus dat is echt geen onderbouwing vind ik haha
Je zegt het zelf ook. Is egoïstisch, klaar
En nu is het kind nog klein denk ik, als je het alleen hebt over voor het slapen gaan de kamer warm maken. Maar straks wordt het kind groter en gaat het meer op diens kamer spelen, laat staan als het een tiener is. Dus dan helpt een wollen deken en wollen kleding niet meer. Maar dan is het hopelijk oud genoeg om met zo’n kacheltje om te gaan.
haha ja ik ook ik haal zga ALLE stekkers uit mn stopcontacten als ik van huis ga
maar goed dat ding weegt 1 kilo dus je kunt m ook altijd uit de kamer halen als je je kind op bed legt, zijn echt allerlei manieren om om potentieel gevaar en vooral de kou heen te werken waar geen airco aan te pas komt was mn punt vooral.
Ja dat is echt onzin. Ik slaap onder 2 dekbedden en een wollen sprei bijvoorbeeld. Heerlijk.
Maar even, is er dan geen cv in dat huis of over wat voor ijskoude hut hebben we het
Klopt maaar daarnaast is de vraag wie er asshole is
Dat is ze zelf toch ook echt in deze
Hallo zonder overleg zo’n unit NAAST je slaapkamerraam omg ik zou flippen hahaha ![]()
Vrienden en buren van mij hebben zo’n airco gewoon binnen geplaatst (ook voor verwarmen), wel woonkamer. Was dat geen optie? Maar hoe lang gebruik je de airco om te verwarmen. Buitenunit naast hun slaapkamerraam is echt aso
Ik zou toch proberen om met de buurvrouw in gesprek te gaan om te bekijken of jullie samen tot een oplossing kunnen komen. Want het is inderdaad niet netjes om zomaar zo’n ding naast haar raam te hangen. Deze buurvrouw reageert wel heel overdreven, maar ik denk dat bijna iedereen hier wel boos over zou worden, zeker omdat het niet in overleg is gegaan.
Dus ja je bent een asshole en bij de buurvrouw zitten waarschijnlijk wat steekjes los. Of ze irriteert zich al tijden mateloos aan allerlei dingen en is nu gewoon zo boos dat ze alles eruit gooit.
Klagen over snurken vind ik wel grappig. Doet me denken aan een oude buurvrouw die altijd kwam klagen dat mijn vader zo hard nieste. Uiteindelijk is dat voor haar zelfs een van de redenen geweest om te verhuizen. Terwijl ja je kan moeilijk je nies inhouden he
Nouuuu je kunt je nies niet inhouden maar je hoeft er absoluut niet zo bij te schreeuwen zoals toch wel veel mannen doen
Omg ik was ooit aan het bellen met mijn moeder en mijn vader zat 2 kamers verwijderd van mijn moeder. Hij moest zo hard niezen dat mijn kat schrok van het geluid dat via de telefoon binnenkwam.
Dat is echt een keuze ja. Je hoeft niet zo te schreeuwen als je niest.