Am I the asshole

Ik heb tot vandaag nooit beseft dat airco’s geluidsoverlast kunnen veroorzaken :upside_down_face:

4 likes

Haha ik ook niet. Ik heb een airco en die ook wel eens aan logischerwijs, en ook overdag wel, maar ik heb hem nog nooit gehoord :person_shrugging:

1 like

Wat een onzin zeg. En wat zijn jullie droom buren haha. Ik zou echt niet reageren op zo’n brief van een malle buurvrouw en zeker niet overleggen over een airco hahahah zou dat andersom ook niet verwachten de groeten
Leef en laten leven

9 likes

Ja wat een drama hier :rofl:

2 likes

Ik zou ook niet overleggen maar ik vind een airco nemen gewoon per definitie al asociaal. Dus als ik door mijn buren in dat lawaai zou moeten zitten en zij zeggen “leef en laat leven”, had ik wel de neiging gehad om keihard een voetbal door hun raam te schoppen onder het mom van dat “leven en laat leven” van hen.

Zou het nooit echt doen of durven uiteraard…:grimacing:

2 likes

Ik zou écht niet in gesprek gaan met deze buurvrouw. Zij haalt er zaken bij (zoals blowende buren), die niets met deze situatie te maken hebben. Dat geeft imo echt aan dat ze niet redelijk is en niet bereid is tot concessies of niet tevreden ala het 100% haar manier is.

Even los van het feit dat het miss wat aso is om een airco daar te plaatsen, is dat nu de situatie en zolang je weet dat je aan alle normen/regels voldoet zou ik het daarbij laten. Dan maar geen praatjes of kerstcadeautjes met de buurvrouw.

En ja er zijn vast wel andere manieren om die kamer te verwarmen, maar ik zou mijn jonge kind ook echt niet onder een (elektrische) deken of naast zo’n kacheltje leggen hoor.

8 likes

Hoezo is een airco plaatsen aso?

2 likes

Het staat in heel veel posts hierboven heel mooi beschreven! :relaxed::relaxed:

15 likes