Update voor wie interesse heeft.
De buren wilden uiteindelijk op gesprek komen. We hadden buurvrouw met buurman verwacht, maar het werd buurman met schoonzoon die we niet kennen, hij woont daar niet. Schoonzoon heeft het woord volledig gedaan. Hij was heel vriendelijk. Ze wilden dat we hem gingen verplaatsen en boden aan mee te betalen, ze wilden ook dat we tijden aan gingen houden. Zelf hebben ze hun bed verplaatst om verder er vandaan te zijn.
We hadden voor het gesprek al geregeld met de installateur om hem te verplaatsen. Niet naar de plek waar ze wilden, maar wel ver van hun raam. Dit kostte 350 euro en vond 2 weken na ons gesprek plaats. Erg zuur, maar wij snapten het issue en vonden het toch beter dan gezeik. We hebben hen niet mee laten betalen. Tijden hebben we verder niet afgesproken, maar we proberen er rekening mee te houden.
Buurvrouw ontwijkt ons nog steeds en heeft geen excuses aangeboden voor haar gedrag en opmerkingen. Wel tegen mijn vriend gezegd dat ze het waardeert. Ik ben haar 1x tegengekomen met mn dochter en kreeg niet dezelfde waardering. Het enige wat ze zei was commentaar op wat mn dochter aanhad. Een skipak in de kou, hierdoor zou ze niet goed kunnen lopen. Denk eerder dat dat komt doordat ze pas net kan lopen. Of dit gewoon een domme opmerking was of hostiliteit weet ik niet. Dit issue is in ieder geval opgelost en het is weer rustig in de straat.