Am I the asshole

Dan kan iedereen toch een reden verzinnen om ergens naar binnen te lopen. Wat maakt jou belangrijker dan iemand anders die de IT nodig heeft?

2 likes

Noem je @anon50301661 nu de asshole?!?

4 likes

Ja.
Klant is een asshole als die zich als een asshole gedraagt.

2 likes

Vooral een neerbuigende snob

13 likes

Ja dit zeg je nu pas

5 likes

Altijd weer die extra info na de hand he.

12 likes

Dus nu zijn wij de asshole?

10 likes

Not sure of je nou zit te trollen of niet

6 likes

Wanneer trollt @anon50301661 niet

7 likes

Heerlijk!

1 like

Je klinkt vooral badinerend en onaangenaam. En het wordt erger.

7 likes

Ik ben manager in een IT bedrijf en ik krijg echt kippenvel van bedrijven die hulp aan interne mensen die bijdragen aan bedrijfsprocessen in openingstijden kaderen. Snap dat het afleidend werk is, maar wijs dan 1 persoon toe die in een apart hok mensen helpt / te woord staat.

7 likes

Je kiest er toch zelf voor om dan toch situatie te delen (die ook niet hetzelfde is als die van de starter, want er was bij jou verder niks aan de hand) en vervolgens een leugen over een hartaanval te delen. Als ik je zou coachen zou ik nu vragen wat jouw eigen aandeel in de situatie was😅. Want nu doen alsof je zomaar gelijk krijgt is ook een beetje vreemd.

6 likes

Komt omdat je de Elon Musk van het forum bent, rijk en irritant haha

8 likes

Ik zwaaide dan altijd heel vrolijk en ging weer door waar ik mee bezig was.

Wij negeerde ze ook. En dan had je ook nog van die debielen die dan gingen zeuren. Gelukkig had mn manager dan altijd wel een scherpe opmerking.

2 likes

Ja let it :bathtub: in

Ik zeg het alleen maar omdat je het kan handelen toch

4 likes

Waarom maak je jezelf t niet makkelijk en zeg je niet: naja weet je het waren ook niet mn handigste grapjes.
Want voor die er waren was t gewoon gezellig wat mij betreft.
Al was het met wat veel gifjes.

1 like

Nouja je hoeft niks he. Ik las het vooral in combinatie met de bewijst mijn punt post en dacht: als je zwaar aan de oordelen van mensen tilt is het niet de handigste grap. Of beter gezegd: het is dan een grap waarvan je weet dat je reacties gaat krijgen. Verder niks persoonlijks

1 like