Jullie zijn zo leuk!
Biden had vandaag een Covid briefing en daarna een soort partij bijeenkomst ( achter gesloten deuren, maar hij was te zien bij aankomst)
Trump zit te twitteren in de bunker van het witte huis, as usual.
Ik ga een hoera filmpje voor je maken als Biden heeft gewonnen hahaha
gaat juist supergoed! love alle snacks
Succes met je nachtdienst. Tot hoe laat moet je?
Ik moet om 4 uur /4:15 op, dan kom ik hier weer inbellen
Moet echt lachen om de reactie van iedereen in de studio op alles wat die Rick zegt
Ik vind het wel dapper dat ie er steeds weer zit want ze vreten hem echt op
Ik heb vannacht gedroomd dat Joe Biden won en dat het blauwe balkje echt helemaal was volgelopen.
Heb laatst ook al voorspellend gedroomd (zie de saga met mijn ex), dus ik ga er gewoon vanuit dat deze droom ook klopt binnenkort
Ik las bunker en dacht gelijk aan de foefjes zag trump al bij hun zitten in donut outfit
Ja waarom is hij eigenlijk bij CNN gaan zitten? Dat kijken zijn volgers toch niet?
Poging om ons te turnen
Ja komt op mij ook een beetje over alsof ie de verkeerde studio is ingestapt. Maar op zich wel leuk voor een ander geluid. En al helemaal als dat geluid lekker de hele tijd bekritiseerd wordt haha.
Tot 07:30.
Poeh succes met je vroege wekker! Zie je hier om 04:00 haha
kan geen maricopa county meer horen
Vind het fascinerend hoe vanzelfsprekend diversiteit op CNN is.
Heerlijk idee dat trump in z’n bunkertje aan t tieren is
Ik volg het niet helemaal hoor, dus wat ik niet snap:
Is het echt de hele tijd spannend als in: de beslissende staten kunnen ieder moment bekend worden gemaakt? Of weten we nu dat we de komende 3/4/5/meer uur toch nog geen uitslag hebben?
Vind dit wel echt vreselijk als dit nog twee dagen doorgaat. Ik hoop op een uitslag van PA en GA vannacht/morgenochtend
Blijkbaar heeft Trump zo weer een persmoment. Hebben jullie de popcorn al klaar?