Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ooooo shit.
Hoe laat, zeggen ze dat? Zit even chateau meiland terug te kijken :sweat_smile:

1 like

Ik vind het vooral spannend omdat we niet weten wanneer de (beslissende) resultaten binnenkomen en voorlopig kan het nog beide kanten opgaan.

1 like

His spawn​:rofl::rofl::rofl:

1 like

Meanwhile op cnn, White House krijgt credits voor het volk te beperken van uitlatingen van trump :stuck_out_tongue: : “Kudos to the White House for being able to keep him off the television screens of millions of Americans as this is going on. But we don’t know how much longer that will last.”

16 likes

Maar bedoelen ze dan onze nacht? Of Amerikaanse tijd? Anders is het alsnog lang wachten haha

Ik GA moeten ze bijvoorbeeld nog 47000 stemmen. Dus ik denk dan ooh dat is bijna! Alleen gaat het echt ontzettend langzaam.

1 like

Het kan dus (in theorie) ook zo zijn dat ineens binnen nu en 5 minuten de beslissende resultaten binnen komen?

Op twitter stond 22.00u maar dat is bijna dus nu twijfel ik of het geen -fake News- was

Ik denk onze nacht ja want 3 uur vannacht is er weer een persmoment geloof ik

In theorie wel maar in de praktijk alleen als ze in allerijl een extreem sneltellende robot hebben gebouwd met 500 armen en die hebben ingezet als stemmenteller.

6 likes

Pennsylvania heeft over een uur een persco, hoorde ik dat goed?

Ja binnen nu en een uur.

2 likes

Indien er plots veel stemmen voor Pennsylvania binnen komen, is het in principe mogelijk dat deze staat kantelt naar biden. Dan is hij bijna zeker van de overwinning.
Langs de andere kant moeten er niet meer (relatief) zo veel stemmen binnenkomen voor Pennsylvania en Georgia, dus kan zijn dat deze staten voor Trump blijven. Dan moet biden wel Nevada en Arizona halen. Daar staat hij nu voor, maar daar moeten nog wel wat stemmen binnenkomen en de marge tussen hem en trump lijkt te verkleinen dus dit zou nog wel eens kunnen omkantelen.

1 like

Dit is al de derde avond dat ik twijfel om wakker te blijven haha, misschien gaat het vannacht echt gebeuren

7 likes

FOMO in 2020, dat we dat nog mee mogen maken :sob:

47 likes

Ja ik ga echt huilen als het vannacht bekend wordt en ik slaap!!

2 likes

Haha ja lastig dit he, zit de hele tijd cnn te kijken maar eigenlijk gebeurd er steeds net niks. Ene kant wil ik vannacht opblijven, maar kan net zo goed dat het nog tot morgen duurt.

Van Pennsylvania moet nog vrij veel komen toch juist? En veel daarvan verwacht voor Biden

1 like

Ik wil hét moment met

CNN PROJECTS: Joseph r. Biden will be the new president of the United States of America.

Die heb ik 2x met Obama en 1x Trump meegemaakt en dat is toch wel echt een momentje elke keer.

Dus blijf misschien ook nog wel een nachtje op.

31 likes

Pennsylvania wishes dat ze Irma hadden :yum:

3 likes