Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik kan gewoon niet slapen en heb zin in pizza.

1 like

Ik ga die mensen op CNN wel echt missen man

17 likes

Jaaa hiervoor wil ik ook graag opblijven. Lijkt me echt ff zo’n MOMENT. Maar goed ga toch maar een paar uurtjes slapen

1 like

Ik ga echt stuk als ik dat moment mis.
Zit verdomme al sinds dinsdag bijna non stop te kijken :sweat_smile:

Pen wordt zo rond 3e geschat toch? Even los van de persco straks?

2 likes

64 likes

Heb hetzelfde, het is toch een stukje geschiedenis ofzo haha. Zie mezelf al vertellen aan de toekomstige kinderen en kleinderen:
‘‘En toen hoorde de wereld de verlossende woorden…’’

3 likes

Kan iemand uitleggen waarom Biden en Harris naar COVID briefings moeten, en we dat niet over Trump horen (aantal keer genoemd oo CNN)

Ik kan me al de hele dag nauwelijks concentreren door deze verkiezingen, en Biden en Harris zitten de hele dag lekker in COVID briefing?!

Gimme some of their focus.

2 likes

Nee klopt inderdaad! Maar de marge is daar nog relatief groot (1,5%) met nog 8% stemmen dat moet binnenkomen (ik dacht dat het minder was).

1 like

Die gaat waars niet want hij gelooft niet in covid

3 likes

Hahahahaha probably

1 like

Nee!! “Oma heeft gestreden en is na 72 uur lekker even gaan slapen om met goed nieuws wakker te worden”, is beter

5 likes

Ah ja ze zeggen nu inderdaad dat Trump daar al maanden al niet geen gaat. Wat een idioot, record aantal besmettingen vandaag daar.

1 like

Ze moeten niets, ze willen.

Trump boeit het niet :woman_shrugging:t3:

1 like

O dat was eig een grapje. Ok nog een reden dat Biden moet winnen

2 likes

Jij kan dit! Jij zorgt voor jezelf! Jij bent trouw geweest aan democratische waarden!

Trusten

1 like

Hee Joe

Biden!

Edit: oh oeps sorry had geen reactie moeten zijn, weltruste :slight_smile:

@kleinmaargroot ik lees heee Joe, in de melody van hey Jude. Moet meer slapen

2 likes

God ik vind dit toch bijna ontroerend. Zoveel warmte en empassie vergeleken met de speeches die we de afgelopen 4 jaar hebben gehoord.

9 likes

Lol @ Biden die zegt dat de wereld jaloers was op de democratie die de VS vroeger was. Nah.

3 likes