Echt he, het is zo gek om te zien hoe bijzonder het weer is om een ‘normaal’ persoon (aan de macht) te zien. Echt te triest voor woorden eigenlijk.
Hij begon zijn praatje nu al als president vond ik, zo serieus covid adresseren. Wat een vooruitgang ten opzichte van de oompa loompa. Fingers crossed
Wat een geil brilletje
Haha ook slaaptekort?
Ik denk dat het is zoals CNN zegt, het is een bevestiging aan het volk dat hij er vertrouwen in heeft dat hij gaat winnen, hij is al bezig met presidentiële zaken. Hij wil in alles uitstralen, dat hij zeker is van zijn zaak, zonder daadwerkelijk de overwinning vroegtijdig uit te roepen.
Heel classy vind ik.
Haha nee slept like a baby. Vind het gewoon erg sexy staan zo’n intelligent onzichtbaar montuurtje
Ergens hoop ik dat Trump nog een speech gaat geven nog voor de uitslag bekend is.
Ik wil hem nog wel even zien ranten.
COVID 10 loooool
Incoming viruswaanzingekkies “zie je wel Corona is gewoon griep het bestond in 2010 al!”
On an other note : Ik word langzaamaan verliefd op allerlei CNN reporters.
Somebody get tall Frans on the phone
Of de trump aanhangers: “zie je wel, hij is echt te oud om president te zijn. Hij is al dement en denkt dat COVID sinds 2010 actief is.”
Haha dit herken ik
Chris Cuomo heeft zo’n fijne stem met dat lichte slisje
Ik krijg echt het gevoel alsof Trump’s eigen mensen aan het voorsorteren zijn om hem te laten vallen. Hij mag van zijn team niet spreken, prominente Republikeinen zijn doodstil nu en met de rechtszaken wil het ook nog niet vlotten.
Zodra de call er is voor Biden is het “Trump who?” bij zijn mensen denk ik. Veeeeel te bang dat de partij nog meer schade aangedaan wordt.
Op mijn lijstje staan al
-John king
-don lemon
-die jonge scherm man
-van jones
Ik moet echt eens iets anders gaan kijken/doen met m’n leven
Klopt het dat er over een halfuurtje een update is van PA stemmen? Ik zie dat er om 5:15 ET tijd een persconferentie is in ieder geval
Yep, klopt!
Wow staat -19 voor 2019? Dit valt onder de categorie van dingen waar ik pas heel laat achter kom
Toch blijf ik het gek vinden dat alleen deze paar staten er zo lang over doen. Hoe kan het dat alle andere staten veel sneller de uitslag hadden?
Uhm, ja
Illness caused by SARS-CoV-2 was termed COVID-19 by the WHO, the acronym derived from "coronavirus disease 2019