iemand een idee hoeveel stemmen er nog te tellen zijn in GA?
3 uur geleden ongeveer 14k. 0.5%
CNN aan en dit topic erbij en ik heb het idee dat ik mega geïnformeerd ben haha. Echt al veel van de feitjes hier naar vrienden doorgespeeld alsof ik John King himself ben.
Dit doe ik ook, hahah! Terwijl ik het pas woensdagochtend echt ben gaan volgen.
Eerste wat ik net deed toen ik wakker werd was dit topic checken. Maar nu wil ik eigenlijk verder slapen, maar ik ben bang het moment te missen.
Ik mocht van mezelf nog niet CNN aanzetten voordat ik alle 300+ berichten in dit topic had gelezen. Was gewoon zenuwachtig tijdens het lezen omdat jullie reacties net zo exciting zijn 
Goedemorgen! Ik heb gedroomd dat ik aan het racefietsen was (wat ik niet kan) en terugkwam, het forum checkte, en toen bleek Biden al gewonnen te hebben en waren jullie met z’n allen in taxi’s naar het overwinningsfeestje 
Ben ook een paar keer s nachts wakker geworden om CNN te checken, forum bij te lezen en de babydieren te bewonderen.
Ik moet nu even andere dingen doen, maar zal rond half 10 wel even een overzichtje maken!
Ik ben ook om en heb cnn achter mij aanstaan terwijl ik aan het werk ben.
Omg Georgia 665!!! 

Omgggg 665 in Georgia
Key race alweeeeerttttt Georgia
GA 665 votes verschillllll
Mijn hartslag vliegt omhoog joh
O, Georgia haha! Ik hoop zo dat biden die pakt. Trump word gek!
665 verschil nog maarrr!
Tussen 1200 en 665 zat ongeveer een uur, hopelijk wordt Georgia over een uur blaaaaauw
Drie pukkels erbij
het heeft vast niks te maken met slaapgebrek en slecht eten.
Maar wtf die speech van Trump.
Omg als hij Georgia pakt dan heeft ie hem toch? En dan ook nog Pennsylvania wat een goede kans maakt. Ik vond die meneer van Pennsylvania net op CNN heel geruststellend.
Ook nog best wel wat stemmen te verdelen in Georgia. Alleen de militaire stemmen komen dus pas later? Dus dan kan het alsnog helemaal veranderen
Nee dan komt hij op 269 (253+16) dus komt hij er eentje tekort
Nee toch? Dan heeft ie 269. Als je cnn aanhoudt dan en arizona nog niet meetelt.