Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Haha Cuomo “I just want to stay with this wall.”
#fangirl

3 likes

De ultieme genadeslag zou zijn waneer de militairen allemaal voor Biden gaan stemmen. Ik bedoel dat moet haast wel. Alle troepen waren losers…

1 like

Ben echt benieuwd wat bijvoorbeeld Fox en NOS dan gaan melden, want volgens hun telling zit Biden dan over de 270 als hij Georgia pakt

Ze gaan Georgia met zo’n klein verschil niet callen?

Ik heb maar weer de Imperial March aangezet, wel toepasselijk voor dit strijdtoneel

3 likes

600 stemmen… Dat is echt niets. Degene die georgia wint heeft echt een bizar kleine marge.

Wel echt goede tv dit zeg.

2 likes

Hahahaha love Japan. Hebben ze al een mascotte?

2 likes

Bedankt voor jullie verslag, helden

Ik ben in 3 dagen al 10 jaar ouder geworden misschien maar voor een oranje spraytan gaan dan lijk ik vast weer een jonge godin.

4 likes

WAT EEN SPANNING
Kan iemand iets zeggen over de gebieden waar de stemmen nu nog vandaan komen?

Biscuits en gravy, geniet van je Amerikaanse cholesterol

2 likes

EmBCZosU0AEzD3Q

Hahahaha die graphics hahahaha

15 likes

Ehm even offtopic, maar toch niet. Het lijkt erop dat Trump zijn bff, Putin, aftreedt. Da’s wel gezellig, samen met pensioen.

16 likes

Als ik CNN mag geloven zijn het zowel democratische gebieden waar 84% Biden stemt als republikeinse gebieden waar Trump 55% haalt maar nu tellen ze mail-in votes dus meerendeel Biden

Kortom: afwachten

1 like

googled
Ben bang dat ik dan straks naar de eerste hulp kan met een vet hart. :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha echt, echt een apart moment om dat aan te kondigen. Een beetje als iemand ten huwelijk vragen op een bruiloft. Nou goed in dit geval is er hopelijk niks te vieren voor Trump maar goed.

7 likes

Arizona stabiliseert. Trump haalt niet genoeg momenteel om in te halen

6 likes

Dit zijn twee voorbeelden van Trump, die een hekel heeft aan de militairen.

4 likes

Coping mechanism

43 likes

Ik heb letterlijk geen eten in huis dus ik moet boodschappen doen. Ik luister mee naar de CNN tv uitzending. Misschien een tip voor jullie als je ook even de deur uit moet: https://edition.cnn.com/audio

5 likes