Wooo ziet er heel goed uit
Nee meer als op een begrafenis aankondigen dat je terminaal bent
Glorend samen de ondergang tegemoet
Hebben we nieuwe data dan? (Zat even niet op te letten haha, maar dacht dat we al een tijdje niks hadden gehoord)
Waar kijken jullie live cnn op computer?
Thanks mensen
Ik ben alles aan het googlen, wat ik wel en niet aandurf om eenmalig te eten 
Echt? Wat een weird flex…
Waar zie je dat?
Denk je sharp te zijn en de sharpies de schuld te geven, wordt het een afgang.
Gelukkig het een een 9-gangen menu, dus laat de gekheid maar komen.
Na dagen CNN kijken, kom ik nu dit topic tegen haha.
Hoe lang zal Georgia nog duren?
Haha dit topic sleept je echt door de hysterie en spanning heen
Knorr saving my no not -so-great-at-cooking ass since 19…
Stel Biden wint en Cheato (hehehe) wilt een recount. Dan lijkt het me toch heerlijk dat ze een recount doen en Trump nogmaals verliest hahaha.
1 tot 1,5 uur. Ruwe schatting
Ja ik kon vanacht niet slapen. Via dit topic kwam ik erachter dat trump een speech gaf en hoe belachelijk die was hahah.
Ik lag al in bed en volgde het nieuws dus via dit topic omdat die sneller was dan de site van CNN🤣
Dubbele vernedering, genieton
Maar voor hem blijft het aanvoelen als een dubbele ontkenning…
Een paar county’s zijn voor nu gestopt met tellen en gaan pas in hun ochtend verder dus ik verwacht eigenlijk pas eind vd middag. Clayton county telt wel door en daar komt veel democrat vandaan dus die gaan we hopelijk sneller zien. Die moesten nog 3500 tellen. En daarna moeten ze nog aan de military ballots beginnen (volgens mij) en die mogen tot vrijdag 17u hun tijd aankomen dus dat duurt ook nog wel even, en we weten niet hoeveel dat er zijn.
Oh dit is nice. Ik ben van 10-15 onderweg vanmiddag dus kan ik niet live kijken en via streamen kost het nogal veel data dus dan kan ik dit af en toe even aanzetten. Thanks voor de tip!