Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Zijn houding heeft hem wel ver gebracht :sweat_smile:

1 like

Ik zie ze ook als een vriendengroep, slaat echt nergens op

6 likes

Op Github hebben een paar gasten een overzicht geplaatst waarbij ze data van grote nieuwsbronnen gebruiken. Daarin zie je dat bij de laatste 3 updates van de stemmen in Arizona dat Trump nog wel meer dan 50% van de stemmen haalt, maar dat het percentage de laatste 2 updates onder het percentage ligt dat hij moet halen om te winnen. Dus hij loopt in, maar niet genoeg. Word wel enorm spannend daar.

Ze houden overigens geen rekening met waar de stemmen nog geteld worden (of dat democratische of republikeinse gebieden zijn)

1 like

He did it with a very strategic strategy, diep :joy:

letterlijke en figuurlijk Prime timeeeeeeeeeee

1 like

Ah interessant! Hopelijk blijft dit zo haha :smirk:

Hahahahah ja het is topsport. Ik zou niet nu in hun schoenen willen staan. Maarja ik ben dan ook niet zo goed in alleen maar lullen.

1 like

Ik denk dat er in any case een recount aan zit te komen in sommige staten. Als het zó dicht bij elkaar ligt als in Georgia dan is de impact van een paar foute tellingen enorm. Dus vaak als t zo close is gaan ze hertellen, ongeacht wie er wint.

1 like

Waarom zijn stemmen trouwens allemaal op papier?

Zat zelf te denken dat als je t digitaal doet en er ergens iets mis gaat in beveiliging je weer alles op nieuw te doen. Dat het effect van een risico te groot is ofzo? Maarja geheime diensten hebben toch ook databases waar ze allerlei informatie op gooien? Iemand die dit weet?

Ga ik unlimited data kopen voor de komende 24 uur? Vraag is of er binnen 24 uur een uitslag is natuurlijk

2 likes

Heel veel makeup want ze zijn allemaal nét iets te mat door alle poeder. En ze zitten allemaal vol met botox :syringe:

2 likes

Wildwaterbaan!

1 like

463!!!

4 likes

Oeeh bijna bijna Georgia

Trumpty dumpty

3 likes

Heeft iemand enig idee hoeveel militaire stemmen nog openstaan in Georgia (of hoeveel mensen er überhaupt in het leger zitten)? Want die stemmen kunnen nog best veel veranderen toch?

Jaa wow ik heb echt een crush op haar, zo elegant ook

2 likes

Een stretch van 1,5 meter is dat zeker.

5 likes

Huh is er een wereld buiten de CNN studio?

11 likes

Ik kan dit dus ook nergens vinden, niet bij de persbureaus, niet bij correspondenten.

Het enige dat ik zie is een paar media die een vaag gerucht overschrijven over dat Putin’s gezondheid niet goed zou zijn en dat ie daarom volgend jaar opstapt.

1 like