ja zo lees ik het ook!
en @Spaarlamp dat zal wel weer met de kiesmannen te maken hebben denk ik. niet iedere staat heeft dezelfde aantal kiesmannen en invloed. Ingewikkeld systeem pff.
ja zo lees ik het ook!
en @Spaarlamp dat zal wel weer met de kiesmannen te maken hebben denk ik. niet iedere staat heeft dezelfde aantal kiesmannen en invloed. Ingewikkeld systeem pff.
Zou Trump het land uit vluchten als hij verliest?
Ja het is echt ingewikkeld. Als het nu 269-269 wordt en straks 25-25 dan gaan ze maandenlang lopen kutten en elke keer opnieuw stemmen en blijft het 25-25. Waarom dan niet gewoon kijken naar alle stemmen in totaal en daar een winnaar uit kiezen. Zo omslachtig dit 
Wat is op dit moment de opkomst eigenlijk? Vier jaar gelden werd toch ook gezegd dat Trump toen president werd omdat zoveel democraten niet gingen stemmen? Denk dat dat mensen wel een beetje heeft wakker geschud
Ik ben bang om voor Georgia al te blij te zijn, ze zeiden toch dat er nog tot 9000 stemmen binnenkwamen van expats en militairen
Kan nog wel een groot verschil maken.
Het schijnt een mythe te zijn
Jaa dit is echt het bewijs dat stemmen altijd tellen. Zonde dat zoveel mensen niet stemmen 'omdat het toch niet uitmaakt! Wel dus!
Oke ik hou van mn kinderen maar ik heb tot 12u mamadag en zit nu in de speeltuin en ik wil CNN kijken en kan niet wachten tot oapadag om 12:01 begint
haha CNN moet ook gewoon lachen nu om de absurditeit van dit weinige verschil
Ook wel grappig besef dat veel Amerikanen nu nog op één oor liggen en wij beter op de hoogte zijn van de stand van zaken van verkiezingen in hun eigen land
Voor het eerst in drie dagen in slaap 
Hoogste opkomst sinds stemrecht voor vrouwen zeiden ze even geleden op CNN
Voorsprong is verder vergroot naar 1096 stemmen! (lees ik op NOS)
Mischien kan hij gaan samenwonen met de koning van Thailand die in Duitsland zit.
Volgens mij wilden veel Republikeinen zich niet eerder tegen hem uitspreken omdat ze dan meteen op straat zouden staan en daarmee hun inbreng tegen zijn plannen kwijt zouden zijn.
Bij de volgende verkiezingen hoop ik wel dat ze voortaan alle poststemmen van te voren tellen en dus in alle staten.
Maar dan zijn ze nu alsnog vrij voorbarig. Ben benieuwd wat voor stortvloed er komt als Biden echt gewonnen heeft haha
Het is echt spannend!
CNN via de radio luisteren of met ondertiteling haha?
eerste vrouwelijke president!!