Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik denk dat zijn speech van gister de laatste druppel was, die heeft echt heel veel mensen tegen hem gekeerd.

4 likes

over 2/3 uurtjes de update uit philly. Dat gaat een klappertje worden!

6 likes

Hij heeft in ieder geval de zolen van z’n schoenen versleten door al het stampvoeten.

1 like

Ik kom me hier ook melden nu, CNN staat hier ook aan. Spannend.

(Ik kijk trouwens online en krijg de melding “You are previewing premium content on CNNgo”, wanneer stopt de preview? Ik ben bang dat m’n tijd op een cruciaal moment op is en ik het mis :joy: . Maar ik weet niet hoe/waar ik het anders kan kijken, haha.)

1 like

Moeten toch nog militaire stemmen binnenkomen?

Anyway, bedankt Stacey Abrams!!

En Doing it for John Lewis, die dit jaar overleed maar dit was zn levenswerk zo’n beetje

11 likes

Oké ik kreeg net ook traanogen van een dikke rennende pony dus dat zegt wel iets over de staat

8 likes

Deze is misschien wat uitgebreid maar vond ik wel heel fijn om te lezen!

4 likes

Ik zweer het je als ik nog een keer de hypere stem moet horen van Richard Quest: ‘‘THE FUTURE OF MICE/VICE/MAIS?’’ :weary:

3 likes

Komen er eigenlijk in andere staten ook nog veel militaire stemmen binnen? Of zeggen hun uitslagen alw at zodra de stemmen zijn geteld.

Ze hebben het steeds alleen over die 8000-9000 stemmen in Georgia.

ik wil dit duizend keer liken. Die stem gaat echt door merg en been. :rofl:

1 like

Dat mag toch niet in alle Staten? Vannacht zeiden ze dat sommige Staten dat wel deden omdat in de wet staat dat dat mag, maar niet in alle Staten mag het.

Mja in sommige Staten staat ook in de wet dat je op zondag geen ezel met een snor binnen mag laten dus die wetten zijn ook maar raar.

2 likes

Zou trump een beetje gek aan het worden zijn? Ik vind z’n gedrag zelfs voor zijn doen echt heel krankzinnig.

5 likes

Super fijn, dankjewel.

Hoezo worden

8 likes

misschien is ie nog wel alive, maar niet meer well (eerder delusional)

Ik vond het wel weer tijd voor een dierenplaatje

89 likes

Ik word helemaal hyper van de voorspellingenvoor Pen.
Dit wordt echt heel spannend.

( en ik ben zo moe en moet nog 2 uur werken en ik wil slaaaaaapen :sob: )

Ik ben voornamelijk heel benieuwd naar hoe de mensen in Trump zijn omgeving zich nou voelen. Geloven zij nog steeds in zijn waanzin of beginnen zij nu ook langzaam in te zien dat hij zich nu wel erg vreemd gedraagt.

2 likes

Als ik die dame op cnn net mag geloven, schijten ze 7 kleuren in het witte huis.

5 likes

Ik hoop eigenlijk dat Melania ooit gaat scheiden van Trump en dat ze een boek gaat schrijven. Dat zou echt SMULLEN zijn.

61 likes