Jongens relax, drink water, doe een dutje, zet een raam open om ff uit de cnn studio te zijn Haha.
Biden heeft dit. Het is gewoon nog ff wachten.
Jongens relax, drink water, doe een dutje, zet een raam open om ff uit de cnn studio te zijn Haha.
Biden heeft dit. Het is gewoon nog ff wachten.
Ik vond dit ook echt heftig. Zou het ooit ter wereld gebeurt zijn dat de mainstream media zijn eigen president gewoon onderbreekt en afkapt midden in een speech vanwege grove onwaarheden? Het is toch ongelooflijk dat dat gebeurd.
Wat zou er gebeuren als Trump wel weer wint?
NIEUWE UPDATE (vrijdag 11:58): Ten eerste: het aantal te tellen stemmen is nu enorm lastig te berekenen/bepalen. Vaak blijft het lang op 1% staan, wat in theorie nog 10 stemmen of nog 100.000 stemmen kunnen zijn. That said:
Oke hier het overzicht van de stemmen tot nu toe en het aantal stemmen dat nog geteld moet worden. Nee ik heb niks beters te doen
Dat helpt mij om een beter beeld te vormen van wat de kansen zijn.
Ik gebruik getallen van AP en afgeronde procenten. De stemmen die nog geteld moeten worden kunnen dus 0,4% verschillen. De schattingen aantal te tellen stemmen verschilt bijvoorbeeld van CNN, dat heb ik er even bijgezet.
Ook heb ik dikgedrukt welke kandidaat nu voorstaat.
ARIZONA update!
Biden: 1.528.319 (vorige update: 1.469.341)
Trump: 1.482.062 (vorige update: 1.400.951)
Verschil in stemmen: 46,257 in favor van Biden (vorige update 68.390 in favor van Biden)
Stemmen nog te tellen: 10% = 291,005 (CNN zegt ook nog 10%)
Wat wordt er nog geteld: alle counties, mail ballots zijn als eerste geteld.
GEORGIA update!
Biden: 2.449.371 (vorige update: 2.421.422)
Trump: 2.448.454 (vorige update: 2.435.672)
Verschil in stemmen: 917 in favor van Biden (vorige update:14.250 in favor van Trump)
Stemmen nog te tellen: Heel lastig te zeggen. Er wordt aangegeven 1% = 39.450, hetzelfde als vorige update (CNN zegt ook 1%). Maar tussen de vorige update en nu zijn er 40.000 stemmen geteld, dus wie weet? Ik vermoed rond de 10.000-20.000.
Wat wordt er nog geteld: alle counties, mail ballots worden als laatste geteld.
NEVADA update!
Biden: 604.251 (vorige update 603.807)
Trump: 592.813 (vorige update: 592.020)
Verschil in stemmen: 11.438 (vorige update 11.787 in favor van Biden)
Stemmen nog te tellen: 16% = 178,146 (CNN zegt nog 11%) (vorige update: nog 24%)
PENNSYLVANIA update!
Biden: 3.267.923 (vorige update: 3.113.657)
Trump: 3.285.965 (vorige update: 3.228.821)
Verschil in stemmen: 18.042 in favor van Trump (vorige update: 115.164 in favor van Trump)
Stemmen nog te tellen: 3% = 198.900 (CNN zegt nog 5%). (vorige update: nog 12%) Let op dat CNN nu zegt nog 50.000.
NORTH CAROLINA geen update
Biden: 2.655.383
Trump: 2.732.084
Verschil in stemmen: 76.701 in favor van Trump
Stemmen nog te tellen: 6% = 323.252 (CNN zegt nog 5%)
ALASKA geen update
Biden: 63.992
Trump: 118.602
Verschil in stemmen: 55.390 in favor van Trump
Stemmen nog te tellen: 50% = 381.188 (CNN zegt nog 44%)
AAN BOVENSTAANDE CIJFERS KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Na al deze cijfers⦠hier een foto van een baby koala
en laf jullie dat jullie zijn doorgegaan met kleine updates en babydieren
Dit wordt echt op elke tweet van trump door heel veel mensen gereageerd (soms met wat woorden anders). Zijn het bots of is dit een actie om overal dit bericht te posten?
Zou me niet verbazen als ze dan alles op alles op alles gaan zetten om hem af te zetten
Ze zijn Tiffany vergeten!
Nieuwe update voor PA komt er ook weer aan (binnen nu en twee uur) met zo te zien behoorlijk veel nieuwe stemmen!
Is dit een reclame? Zo ja: CNN kijken of streamen via de app zorgt ervoor dat je geen reclames tussendoor krijgt maar gewoon een scherm met āCommercial break in progressā in stilte.
Kan je de HYPE bewaren voor de KEY RACE ALERT
Bij die reclame van Christina Amanpour denk ik steeds dat ze tegen de paus zegt Holy Fuck, maar ze zegt Holy Father 
Ja er zijn een paar dezelfde teksten die onder trumps tweets heel veel gepost worden (vaak met een random gifje) dus ik vroeg me af of er wel echte mensen achter die accounts zaten.
Lekker bezig Biden
wat de fuck Nevada
Drama en problemen
drama hoe dan ook!
John King gaat toch niet de uitslag missenš®
Ik ben ongeveer driekwartier bezig met die updates, dus ik mis nu wel eens wat haha. Zal eens checken en updaten!
Ik vind het heerlijk 
@Spaarlamp Ja klopt, iedere staat heeft zijn eigen procedure en regels. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze dit aanpassen n.a.v. deze verkiezingen of kijken naar verbetering.
Dacht ergens te lezen dat Florida, waar het ook van af hing in de verkiezingen van 2000 en waar het maanden duurde, wilde voorkomen dat het weer van deze staat zou afhangen en daarom iets heeft aangepast. Ze moesten toen ook een hertelling doen en de extra werk was echt een nachtmerrie voor die staat.
Anyways wil het met een positieve noot afsluiten: laten we hopen dat het allemaal niet nodig is en biden snel wint
Haha vind/vond je statistiek ook een leuk vak?