Dit wordt echt op elke tweet van trump door heel veel mensen gereageerd (soms met wat woorden anders). Zijn het bots of is dit een actie om overal dit bericht te posten?
Zou me niet verbazen als ze dan alles op alles op alles gaan zetten om hem af te zetten
Ze zijn Tiffany vergeten!
Nieuwe update voor PA komt er ook weer aan (binnen nu en twee uur) met zo te zien behoorlijk veel nieuwe stemmen!
Is dit een reclame? Zo ja: CNN kijken of streamen via de app zorgt ervoor dat je geen reclames tussendoor krijgt maar gewoon een scherm met āCommercial break in progressā in stilte.
Kan je de HYPE bewaren voor de KEY RACE ALERT
Bij die reclame van Christina Amanpour denk ik steeds dat ze tegen de paus zegt Holy Fuck, maar ze zegt Holy Father 
Ja er zijn een paar dezelfde teksten die onder trumps tweets heel veel gepost worden (vaak met een random gifje) dus ik vroeg me af of er wel echte mensen achter die accounts zaten.
Lekker bezig Biden
wat de fuck Nevada
Drama en problemen
drama hoe dan ook!
John King gaat toch niet de uitslag missenš®
Ik ben ongeveer driekwartier bezig met die updates, dus ik mis nu wel eens wat haha. Zal eens checken en updaten!
Ik vind het heerlijk 
@Spaarlamp Ja klopt, iedere staat heeft zijn eigen procedure en regels. Maar het kan natuurlijk zijn dat ze dit aanpassen n.a.v. deze verkiezingen of kijken naar verbetering.
Dacht ergens te lezen dat Florida, waar het ook van af hing in de verkiezingen van 2000 en waar het maanden duurde, wilde voorkomen dat het weer van deze staat zou afhangen en daarom iets heeft aangepast. Ze moesten toen ook een hertelling doen en de extra werk was echt een nachtmerrie voor die staat.
Anyways wil het met een positieve noot afsluiten: laten we hopen dat het allemaal niet nodig is en biden snel wint
Haha vind/vond je statistiek ook een leuk vak?
Nooit gehad eigenlijk!
Even een vraag tussendoor: Hebben jullie allemaal vrij genomen deze week ofzo? Of āwerkenā jullie naast de tv?
Ik ben zzper dus kan het zelf indelen maar werk idd voor de tv