Nooit gehad eigenlijk!
Even een vraag tussendoor: Hebben jullie allemaal vrij genomen deze week ofzo? Of “werken” jullie naast de tv?
Ik ben zzper dus kan het zelf indelen maar werk idd voor de tv
Ik heb vakantie, puur toeval dat dat samen valt
Nou eerst was ik sterk, maar het duurt allemaal zo lang dat ik ook maar donuts heb gekocht😂 Kon er niet meer tegen. Thanks guys haha
Werk is dicht voor twee weken en heb alleen scriptie
Ik werk gewoon. Wel thuis en in wisseldiensten.
Niet slapen helpt ook.
Ik werk vanuit huis en heb de tv aan staan
AP heeft de cijfers nog niet aangepast voor Georgia, en die houd ik aan dus ik houd het nog even zo. Het gaat ook om 170 stemmen zag ik. Wel cute al die mini-updates maar wel chaos. Doe het gewoon per 1000 ofzo.
Ik volg het gewoon tijdens participanten testen
ik vind het wel belangrijk genoeg om hun ook op de hoogte te houden haha
Ik denk oprecht dat die mensen geloven in de waanzin.
Ik werkte niet heel lang geleden bij een bedrifje met een ongezonde werksfeer (baas net zo narcistisch als trump). En t was echt raar hoeveel mensen die baas steunden (toenmalige directe collega’s). Echt compleet gehersenspoeld
Sinds deze week werkloos. Best goede timing 
Even een hele domme vraag, maar hoe groot is de kans dat we Pennsylvania vandaag te horen krijgen??? Arizona en Nevada zijn zo sloom dat ik die heb opgegeven.
Woensdag vrij, gister en vandaag werken met een schuin oog op CNN. Gelukkig flexibel, onder controle en zelf in te delen.
Op tv zie je altijd dat presidentskandidaten de uitslagen etc krijgen via het nieuws, maar neem aan dat zij cijfers wel eerder krijgen toch?
Ben echt benieuwd hoe dat gaat.
Vandaag is wel hun voornemen volgens mij, maar zal nog wel een paar uur duren vermoed ik.
Ik werk op kantoor en heb jullie openstaan op mijn telefoon voor updates haha. Vanavond thuis meteen de tv weer aan!
Ik kan door CNN totaal niet inschatten wanneer je het nou MOET kijken. Kan iemand me vertellen wanneer ik echt moet inschakelen om een doorbraak te horen? :’)
Dat weet niemand, het is gewoon afwachten