Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Hahahaa oké fair enough.

1 like

Dit zou de vierde keer ooit zijn!

1 like

‘Kantoor’.
Ik heb dat hele woord al uit m’n vocabulaire geschrapt haha.

2 likes

Ballots per ezel! Cute

12 likes

Only in Murrica :crazy_face:

Edit: ik leef voor al die plaatjes van Graaf Tel van Sesam Straat hahaha

2 likes

Mule-in ballots

19 likes

Krijgen jullie ook soms kippenvel als CNN iets positiefs zegt?

En roepen jullie ook naar de tv. Toen ze zeiden: ‘it’s not the question if but when Biden will winn Pennsylvania’, roep ik bijvoorbeeld DAMN RIGHT HE WILL :sweat_smile:

18 likes

Zou Nederlandse media (NOS/RTL nieuws bijv) zo negatief praten over Willy als hij zo achterlijk als Trump zou zijn? Heb het idee dat zij veel neutraler zouden zijn dan CNN nu is.

2 likes

Ik ga maar even een uurtje kringlopen. Ik kan de spanning niet meer aan.

1 like

Tranen in me ogen

Lekker Georgia

1 like

Ik werk thuis met CNN aan.

1 like

Denk dat het een betere vergelijking zou zijn als opeens Wilders premier zou zijn omdat veel mensen niet zijn gaan stemmen in een bepaald jaar. En dan zou de media keihard zijn denk ik

1 like

Geen idee eigenlijk. Maar NOS en NPO in het algemeen wordt dan ook gesubsidieerd vanuit de overheid, daardoor moeten ze neutraal zijn. CNN wordt niet gesubsidieerd vanuit de overheid dus die hoeven vanuit dat oogpunt ook niet neutraal te zijn.

Ik denk dat als Willem zo belachelijk als dit zou doen, ze ook niet meer objectief kunnen blijven. Want het is gewoon nergens op gebaseerd wat hij allemaal roept en je kunt als nieuwszender ook niet klakkeloos herhalen wat hij zegt puur om maar objectief te blijven vind ik. Je hebt ook een plicht in het geven van betrouwbare informatie

3 likes

Dit, en duiding is ook belangrijk… in welke context kun je bepaalde dingen zien? Als iemand zich als een clown gedraagt kun je moeilijk niet benoemen dat iemand zich als een clown gedraagt.

2 likes

Even iets anders qua logistiek: ik moet heel vaak na de reclame handmatig refreshen voor de online CNN live uitzending. Is dat bij jullie ook? Echt irritant want als ik dus niks doe dan blijft het hangen en mis ik vanalles.

2 likes

Ja gut, ik vind het sowieso leuk, maar ik kon/kan nergens een goed overzicht vinden. Een percentage stemmen nog te tellen zegt mij niks. Daarom checkte ik het sowieso voor mezelf en dat is een beetje uit te hand gelopen hier :sweat_smile: had niet verwacht er zoveel te maken. Heb je goede links anders?

1 like

Omg no de magic wall is kapot

17 likes

Ik merkte dat het bij mij achter ging lopen als ik ondertussen iets in een ander tabblad aan het doen was. Ik doe nu alle andere dingen in een ander venster en nu loopt ie niet meer vast en kijk ik steeds live. Misschien helpt dat bij jou.

John heeft dat scherm eigenlijk niet eens nodig tho, die dreunt al die counties en statistieken gewoon op uit z’n hoofd :heart:

6 likes