Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wholesome anchor bromance :sparkling_heart:

25 likes

Love de macarena op de achtergrond bij het Witte Huis.

1 like

Hoe komt het eigenlijk dat Pennsylvania sowieso veilig is? Ik dacht op het nieuws te horen dat ze daar nu vooral stemmen gaan tellen van militairen in het buitenland, misschien is het een vooroordeel maar stemmen veel van hun niet eerder republikeins? Of ben ik fout geïnformeerd?

Ahhhh John, zo schattig :heart:
Its friday, we re counting AND MATH IS FUN

2 likes

Volgens mij normaal gesproken wel, maar Trump heeft het zoals met veel dingen een beetje verkloot bij de militairen (als je wil dat mensen op je stemmen moet je ze geen losers noemen ofc)

3 likes

“We are counting and math is fun.” Love John king

7 likes

Er moet nog 4% toch? Dat is meer denk ik?

Ik dacht dat die militaire stemmen over Georgia gingen?

Het leger is veel minder rechts dan je zou verwachten. Vergeet niet dat het leger rekruten uit het hele land aantrekt en dan voornamelijk uit armere kringen. Veel latino’s (en dan niet de Cubanen) en zwarte stemmen in het leger. Het leger is ‘linkser’ dan de politie over het algemeen.

En er moeten nog steeds veel stemmen komen uit philly/Pittsburg en het aantal militaire stemmen zal niet meer zijn dan enkele duizenden.

Ik als totale leek heb alle vertrouwen in Pennsylvania.

13 likes

Kunnen ze niet ophouden stomme tv-programma te bespreken op t forum terwijl wij hier aan het nagelbijten zijn over GESCHIEDENIS.

22 likes

Totale leek?!?

2 likes

Het is wel opvallend rustig in het carona topic de laatste dagen. Iedereen op FF heeft zo te zien dus een nieuwe obsessie gevonden :rofl:

41 likes

totale leek?! hallo jij weet het meest van ons allemaal haha

3 likes

Het is overal rustiger geworden voor mijn idee. Tenminste, ik denk tot dit circus voorbij is.

1 like

Lol net bij Jinek wordt Scranton ‘het Woerden van Amerika’ genoemd

29 likes

Ik snap de Woerden haat nooit zo goed aangezien het vlakbij de Meern ligt wat nog 929283x erger is

4 likes

Ik ben moe en mijn snacks zijn op en er gebeurt al zo lang niks boeiends :thumbsdown:

2 likes

Oh sorry, bedoelde zoveel overzeese ballots die verwacht werden. Maar is info van vanmorgen, volgens mij zeiden ze toen 8800 vanuit mensen die uit buitenland hebben gestemd en nog in ontvangst genomen moeten worden.

Of verwar ik dit met een andere staat? Brb
@Tunnelvisie grapje was Georgia

2 likes

Hoe ben ik ineens in een discussie beland moet iemand die zegt dat Joe Biden de duivel is en Trump hoogstens wat human trafficking heeft gedaan. Ik kan niet met zo’n iemand normaal een gesprek aangaan.

4 likes

Hang op, bel je bank.

17 likes