Er moet nog 4% toch? Dat is meer denk ik?
Ik dacht dat die militaire stemmen over Georgia gingen?
Het leger is veel minder rechts dan je zou verwachten. Vergeet niet dat het leger rekruten uit het hele land aantrekt en dan voornamelijk uit armere kringen. Veel latino’s (en dan niet de Cubanen) en zwarte stemmen in het leger. Het leger is ‘linkser’ dan de politie over het algemeen.
En er moeten nog steeds veel stemmen komen uit philly/Pittsburg en het aantal militaire stemmen zal niet meer zijn dan enkele duizenden.
Ik als totale leek heb alle vertrouwen in Pennsylvania.
Kunnen ze niet ophouden stomme tv-programma te bespreken op t forum terwijl wij hier aan het nagelbijten zijn over GESCHIEDENIS.
Totale leek?!?
Het is wel opvallend rustig in het carona topic de laatste dagen. Iedereen op FF heeft zo te zien dus een nieuwe obsessie gevonden 
totale leek?! hallo jij weet het meest van ons allemaal haha
Het is overal rustiger geworden voor mijn idee. Tenminste, ik denk tot dit circus voorbij is.
Lol net bij Jinek wordt Scranton ‘het Woerden van Amerika’ genoemd
Ik snap de Woerden haat nooit zo goed aangezien het vlakbij de Meern ligt wat nog 929283x erger is
Ik ben moe en mijn snacks zijn op en er gebeurt al zo lang niks boeiends 
Oh sorry, bedoelde zoveel overzeese ballots die verwacht werden. Maar is info van vanmorgen, volgens mij zeiden ze toen 8800 vanuit mensen die uit buitenland hebben gestemd en nog in ontvangst genomen moeten worden.
Of verwar ik dit met een andere staat? Brb
@Tunnelvisie grapje was Georgia
Hoe ben ik ineens in een discussie beland moet iemand die zegt dat Joe Biden de duivel is en Trump hoogstens wat human trafficking heeft gedaan. Ik kan niet met zo’n iemand normaal een gesprek aangaan.
Hang op, bel je bank.
Wat is dit hele gedoe nu met die mail-in ballots die legaal nog binnengekomen zijn (3 dagen na election day)? Hoezo is het uberhaupt mogelijk om dit aan te vechten?
Lol alsof dit een klein foutje is. Ach kan de beste overkomen!
En uiteindelijk is het in Pennsylvania toch wel dat ze de (overseas) mail-in ballots kunnen tellen zodra ze binnengekomen zijn? Niet dat er tot de 10e wordt gewacht en ze ze dan allemaal tellen? Ik vraag me af of veel kiezers tot zo kort op de deadline zouden wachten met opsturen van hun stembiljet dat er nu nog een significant aantal biljetten ontbreekt.
En laat je testen
Vanaf volgende week moeten m’n vriend en ik 14 dagen in quarantaine in Duitsland. Als het dan nog niet bekend is hoeven we ons in ieder geval niet te vervelen. Ik vermaak me echt uitstekend de afgelopen dagen.
Voor jezelf snap ik dat je dat wilt maar voor mij hoop ik dat het vannacht/morgen toch echt wel beslist is
nog 14 dagen in trance voor cnn is mij iets té