Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wat is dit hele gedoe nu met die mail-in ballots die legaal nog binnengekomen zijn (3 dagen na election day)? Hoezo is het uberhaupt mogelijk om dit aan te vechten?

Lol alsof dit een klein foutje is. Ach kan de beste overkomen!

11 likes

En uiteindelijk is het in Pennsylvania toch wel dat ze de (overseas) mail-in ballots kunnen tellen zodra ze binnengekomen zijn? Niet dat er tot de 10e wordt gewacht en ze ze dan allemaal tellen? Ik vraag me af of veel kiezers tot zo kort op de deadline zouden wachten met opsturen van hun stembiljet dat er nu nog een significant aantal biljetten ontbreekt.

En laat je testen

1 like

Vanaf volgende week moeten m’n vriend en ik 14 dagen in quarantaine in Duitsland. Als het dan nog niet bekend is hoeven we ons in ieder geval niet te vervelen. Ik vermaak me echt uitstekend de afgelopen dagen.

8 likes

Voor jezelf snap ik dat je dat wilt maar voor mij hoop ik dat het vannacht/morgen toch echt wel beslist is :joy: nog 14 dagen in trance voor cnn is mij iets té :sweat_smile:

4 likes

Ik kan iedereen een gezichtsmaskertje aanraden voor wiens huid ook klappen heeft gekregen in deze crisistijden van snacks

9 likes

Via Instagram. Wellicht dat ik hem blokkeer Haha!

De poststempel moet van 3nov zijn dus denk dat de post dan door drukte later bezorgd is?

1 like

Als deze narigheid is afgelopen ga ik 3 dagen in een sauna liggen.

6 likes

Ah ja tuurlijk! :sweat_smile: Liep me alweer helemaal op te winden.

1 like

Ik ga stuk.

12 likes

Grrrrr mijn vriend is CNN na drie dagen zat. Hij stelde voor om een spelletje te doen, ik zei “maar dan wel met CNN op de achtergrond”.

Nu zit ik alleen in de werkkamer te kijken waar de verwarming stuk is.

8 likes

Ik denk dat het wel bekend is, maar Trump zijn Twitter zal nog voor het nodige vermaak zorgen. Dus niks te vervelen

2 likes

Ik vond 't eigenlijk wel leuk de afgelopen dagen. Ik heb me heel 2020 nog niet zo optimistisch gevoeld

26 likes

Ik zit te twijfelen of ik nu even een tukkie zal doen. Rond 2 uur onze tijd is Biden zijn speech toch?

Ja doe dat dutje!

1 like

Oké blijkbaar was een bril verplicht in het panel??? :joy:

2 likes

Ja was ik ook van plan, maar toen las ik ergens dat hij tussen 24 en 4 ging speechen en dat is dan weer zo’n groot tijdvak bluhh. Maar weet niet hoe betrouwbaar dat is haha want volgens mij stond dat op de telegraaf

1 like

Ik wil ook slapen, heb ook weer ochtenddienst straks.

Jammer dat er geen alarmerende notificaties op dit topic zit :sweat_smile:

1 like