Haha dan kun je alsnog niet slapen
Het is een beetje een eigen leven gaan leiden op het forum maar ik vond het wel grappig dat het in Jinek ook zo wordt genoemd.
Uiteindelijk zijn er waarschijnlijk wel duizenden Woerdens en De Meerns.
Haha ja dan ga ik toch even een uurtje slapen. Ik ben normaal een nachtmens maar na een mega drukke werkweek en een paar dagen slaap gebrek heb ik het even nodig
Oh Putin zou Parkinson hebben. Vond het al vreemd dat hij zou aftreden.
Ik zet CNN weer aan op de telefoon op mijn nachtkastje⦠Beetje dutten met cijfertjes⦠
Voor de slapers, trusten, voor de wakker blijvers succes!!! 
Dit filmpje 

1 woord 11 letters: slaapgebrek
Never mind slapen haha nieuwe cijfers georgia
Ooh georgia gaat wel lekker
Toen RBG, John mccain en John Lewis door die dam kwamen zat ik ook 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ga zo slapen denk⦠Wakker blijven is me niet bevallen 
Biden heeft daar nu 4263 stemmen voorsprong. Vorige tussenstand was iets meer dan 1500 dus gaat de goeie kant op. Weet er verder het fijne niet van want steeds meer gaat compleet langs mee heen op dit moment hahha.
Ja gevoelsmatig toch een stuk beter dan die amper 1500
Kleine kans dat ze 4000 stemmen verkeerd hebben geteld bij de hertelling straks.
Oh dat gaat goed!
Ja ik hoop echt dat het een beetje rond dit getal blijft. Of meer natuurlijk. Voelt idd wel comfortabel.
Je poets even je tandenā¦! 
Gaat lekker⦠
Wat een gedoe met dat stemmen? En verifieren? Zouden ze dat niet beter van te voren kunnen doen zodat mensen. Iet terug hoeven? Naja t stemmen in NL klinkt toch een stuk makkelijker.
Ja echt vreselijk! En dan ook weer uren in de rij staan