Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Er is weer een ruim uur voorbij, dus voor de vorm:

Georgia: + 4395 (verschil van +106 het afgelopen uur)
Pennsylvania: + 28 833 (verschil van +7 128 het afgelopen uur)
Nevada: + 22 657 (geen update)
Arizona: + 29 861 (geen update)

Oh precies als ik klaar ben met typen komt er een update vanuit PA, ongeveer 3000 stemmen geteld, typisch. Zal zo hierboven updaten als de totalen duidelijk zijn. Ze breken nu op voor vanavond en bereiden zich voor op morgen, als er wsl veel votes binnenkomen die meer processing nodig hebben (?). Dit is deel van de 29.000 nog uitstaande stemmen.

Edit: nu geĂŒpdate met de laatste PA-stemmen erbij geteld

1 like

Nou dat ze nu dan ff snel doortellen, als Biden boven 29k verschil komt dan is het gedaan toch

2 likes

Nee volgens mij houden ze ermee op voor vandaag nu :cry:
Maar hij zei wel nog dat het wat hem betreft geen vraag meer is welke kant dit opgaat

Zou het kunnen dat ze bewust zo langzaam tellen om de kans op rellen te verkleinen als ze laat op de avond/nacht callen?

Iedereen zegt “het is er”

CNN: nou
nee

2 likes

En ook steeds “any minute now”
 Yeah right!

Ik heb het opgegeven en lig in mn bed. Als ze voor 12u NL’se tijd ook maar iets gaan callen ga ik een boze brief sturen.

1 like

Daar komen Biden en Harris, eindelijk!

1 like

Hahaha dat lachje :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Ja haha, zo’n smirk haha!

1 like

Dit lijkt me niet goed toch
 Weet iemand of dit van grote invloed gaat zijn op de uitslag?

CNN - “Biden: We’re going to win this race”

Fox: “Unclear why Joe Biden decided to speak today”

2 likes

Zo lullig dat ie stottert en mensen dan denken dat ie dement is omdat ie een woord verkeerd uitspreekt of er twee mixt.

Maar hij deed het goed! En hij zei tot morgen, en de stemmen van Arizona en Pennsylvania komen ook pas morgen. Het is daar (bij Biden en Pennsylvania) nu 11 uur Savonds.

Dus ik denk dat we allemaal veilig een uurtje of 8 kunnen slapen voor het daar weer dag is.
Aangezien er nu niet geteld wordt zou het raar zijn als ze m nu callen.

Zie jullie Morgen!

14 likes

Goede speech. Wat een verschil met egotripper Trump.

1 like

Ook Fox: “None of this makes sense, he’s being so dishonest! (
) He’s mentally losing it. He can’t even perform his speech because he didn’t write it himself. If Donald Trump said this he would be cut off. Can someone factcheck this because if it was Donald Trump he would be shut off from twitter”

Que? Alsof ze zelf niet doorhebben wat ze zeggen, ik switch maar weer terug denk ik haha!

edit: Ze hebben het op de voiceover nu wel weer over “baseless claims on election fraud” dus ze weten zelf ook niet helamaal waar ze staan geloof ik.

3 likes

Dit was al voor de verkiezingen duidelijk.

Ze moeten de stemmen apart houden maar ze mogen wel geteld. Zodat er duidelijk is waar ze vandaan komen. Geen zorgen, CNN legde het uit en het verandert niks.

2 likes

Nee hij heeft altijd een (redelijk klein) spraak probleem gehad. Dus eigenlijk “pesten” ze hem gewoon met een aandoening waar ie niks aan kan doen.

2 likes

Mark Meadows heeft ook corona

1 like

Oh jawel hoor, ze hadden het er dus ook over hoe hij dĂșrfde te zeggen dat de werkloosheid up was, want die was zo laag doordat Trump het zo goed gedaan had, en hoe gaat hij een economie helpen recoveren als hij alles in lockdown doet etc etc. En hoe durft hij te praten over mensen samen brengen als hij in het eerste presendential debate nog Trump een “clown” noemt en “shut up” tegen hem zegt. Hij probeert dus nu mensen te paaien die hij laatst nog belachelijk maakt omdat ze een clown in office gestemd hebben :upside_down_face: :clown_face:

1 like

Haha ja ik vind het ook nergens op slaan, maar ze gaan wel juist fel op de inhoud ook. Maar als je dat stukje over Donald Trump eruit zou laten zou je het precies kunnen omdraaien om betrekking te hebben op Trump zelf haha, het is zo krom.

edit: ze zeiden daarstraks bij CNN wel nog dat ze niet zo goed weten wat Biden in zijn evt overwinningsspeech nu moet gaan zeggen, omdat hij dat hele Amerika weer bij elkaar brengen nu al afgevinkt heeft. Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.

HĂ© change of shift, Chris Cuomo en Don Lemon zijn er weer! Nu merk je wel dat zij meer energie hebben na wat slaap haha

1 like