Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Tegen de tijd dat die stemmen geteld zijn horen we allemaal bij de 100 club

6 likes

Ik hoor de hele tijd “Underwriters lavatories” maar het is blijkbaar laboratories haha

edit: En “Biden to speak any minute now”, kom op!

@Ovenschaal en de vrouw met de “grote heupen” is terug hahaha! Pamela heet ze. Ik moet nu elke keer lachen als ze in die stoel in beeld komt haha

2 likes

De vrouw die nu spreekt? Pamela?

Ik kan echt geen county meer zien :sleeping:

1 like

Het was een optische illusie door de stoel @Spaarlamp, zie gequote post hieronder:

3 likes
2 likes

Er is weer een ruim uur voorbij, dus voor de vorm:

Georgia: + 4395 (verschil van +106 het afgelopen uur)
Pennsylvania: + 28 833 (verschil van +7 128 het afgelopen uur)
Nevada: + 22 657 (geen update)
Arizona: + 29 861 (geen update)

Oh precies als ik klaar ben met typen komt er een update vanuit PA, ongeveer 3000 stemmen geteld, typisch. Zal zo hierboven updaten als de totalen duidelijk zijn. Ze breken nu op voor vanavond en bereiden zich voor op morgen, als er wsl veel votes binnenkomen die meer processing nodig hebben (?). Dit is deel van de 29.000 nog uitstaande stemmen.

Edit: nu geüpdate met de laatste PA-stemmen erbij geteld

1 like

Nou dat ze nu dan ff snel doortellen, als Biden boven 29k verschil komt dan is het gedaan toch

2 likes

Nee volgens mij houden ze ermee op voor vandaag nu :cry:
Maar hij zei wel nog dat het wat hem betreft geen vraag meer is welke kant dit opgaat

Zou het kunnen dat ze bewust zo langzaam tellen om de kans op rellen te verkleinen als ze laat op de avond/nacht callen?

Iedereen zegt “het is er”

CNN: nou…nee

2 likes

En ook steeds “any minute now”… Yeah right!

Ik heb het opgegeven en lig in mn bed. Als ze voor 12u NL’se tijd ook maar iets gaan callen ga ik een boze brief sturen.

1 like

Daar komen Biden en Harris, eindelijk!

1 like

Hahaha dat lachje :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Ja haha, zo’n smirk haha!

1 like

Dit lijkt me niet goed toch… Weet iemand of dit van grote invloed gaat zijn op de uitslag?

CNN - “Biden: We’re going to win this race”

Fox: “Unclear why Joe Biden decided to speak today”

2 likes

Zo lullig dat ie stottert en mensen dan denken dat ie dement is omdat ie een woord verkeerd uitspreekt of er twee mixt.

Maar hij deed het goed! En hij zei tot morgen, en de stemmen van Arizona en Pennsylvania komen ook pas morgen. Het is daar (bij Biden en Pennsylvania) nu 11 uur Savonds.

Dus ik denk dat we allemaal veilig een uurtje of 8 kunnen slapen voor het daar weer dag is.
Aangezien er nu niet geteld wordt zou het raar zijn als ze m nu callen.

Zie jullie Morgen!

14 likes

Goede speech. Wat een verschil met egotripper Trump.

1 like