Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ook Fox: “None of this makes sense, he’s being so dishonest! (…) He’s mentally losing it. He can’t even perform his speech because he didn’t write it himself. If Donald Trump said this he would be cut off. Can someone factcheck this because if it was Donald Trump he would be shut off from twitter”

Que? Alsof ze zelf niet doorhebben wat ze zeggen, ik switch maar weer terug denk ik haha!

edit: Ze hebben het op de voiceover nu wel weer over “baseless claims on election fraud” dus ze weten zelf ook niet helamaal waar ze staan geloof ik.

3 likes

Dit was al voor de verkiezingen duidelijk.

Ze moeten de stemmen apart houden maar ze mogen wel geteld. Zodat er duidelijk is waar ze vandaan komen. Geen zorgen, CNN legde het uit en het verandert niks.

2 likes

Nee hij heeft altijd een (redelijk klein) spraak probleem gehad. Dus eigenlijk “pesten” ze hem gewoon met een aandoening waar ie niks aan kan doen.

2 likes

Mark Meadows heeft ook corona

1 like

Oh jawel hoor, ze hadden het er dus ook over hoe hij dúrfde te zeggen dat de werkloosheid up was, want die was zo laag doordat Trump het zo goed gedaan had, en hoe gaat hij een economie helpen recoveren als hij alles in lockdown doet etc etc. En hoe durft hij te praten over mensen samen brengen als hij in het eerste presendential debate nog Trump een “clown” noemt en “shut up” tegen hem zegt. Hij probeert dus nu mensen te paaien die hij laatst nog belachelijk maakt omdat ze een clown in office gestemd hebben :upside_down_face: :clown_face:

1 like

Haha ja ik vind het ook nergens op slaan, maar ze gaan wel juist fel op de inhoud ook. Maar als je dat stukje over Donald Trump eruit zou laten zou je het precies kunnen omdraaien om betrekking te hebben op Trump zelf haha, het is zo krom.

edit: ze zeiden daarstraks bij CNN wel nog dat ze niet zo goed weten wat Biden in zijn evt overwinningsspeech nu moet gaan zeggen, omdat hij dat hele Amerika weer bij elkaar brengen nu al afgevinkt heeft. Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.

Hé change of shift, Chris Cuomo en Don Lemon zijn er weer! Nu merk je wel dat zij meer energie hebben na wat slaap haha

1 like

Weer een uur later, maar nog geen nieuws. Het is nu middernacht aan de oostkust, Arizona zou pas zaterdag met updates komen en Nevada… zal ook wel niks meer gebeuren. Dus dit is de laatste stand!

Ik ga een paar uurtjes slapen en dan zien we weer verder! @Kauai hopelijk kun jij nog wat van je fijne uitgebreide updates delen overdag, zie ernaar uit (en de dierenplaatjes!!)

2 likes

Goedemorgen! Kleine update, zo’n 70 nieuwe stemmen binnengekomen in Georgia, waarvan 34 voor Biden. Het gaat nu om hele kleine updates, dus ben benieuwd wanneer ze hem callen. Dan slaap ik nog even door

1 like

Zo, voor het eerst in een paar dagen gewoon 6 uur achter elkaar geslapen ipv die rare mini slaapjes! (natuurlijk erg veel in vergelijking met John :p) Gelukkig geen grote veranderingen dus ik doe ze nog even dicht haha. Tot straks maar weer!

1 like

Blij dat ik ff ben gaan slapen.
Goede speech wel.

Ik bedacht me vannacht dat er echt een nieuw seizoen 24 moet komen met Jack Bauer die en een president als Trump.

4 likes

De man die nu in het midden zit, heeft wel duidelijk een slaapgebrek.

1 like

Ruzie op cnn!

1 like

Lol ongemakkelijk gesprek

Goodmorning Netherlands!
Wat doet slaap goed, enige wat je afvraagt is al je wakker wordt, is het al beslist? En heb ik dat moment dan gemist? Nou gelukkig niet, het gaat traag. Maar worden stapjes gemaakt.

En wat een kanjers hier die door zijn gegaan vannacht, jullie mogen nu wel even slapen hoor.

Wat ik denk, geen enkele staat durft nu boem de eerste te zijn die klaar is. Zodat ze gecalld kunnen worden voor Biden. Want dan zal Trump boos worden op die staat op Twitter. En dat kan dan weer veel teweeg brengen bij mensen op een foute manier.

11 likes

Ik zit al een uur te kijken maar volgens mij ben ik nog te gaar want ik heb de ruzie gemist. Tussen wie was het?

Ik ben fan van John maar Phil Mattingly is ook een topper hoor!

Ik vind het leuk hoe hij de hele tijd zo casual één hand in z’n broekzak gestoken heeft en met de andere hand als een dikke pro over dat scherm gaat.

2 likes

Jaaaa hahaha! Super casual.

Zijn er eigenlijk zenders die biden wel al uitgeroepen hebben tot winnaar? Als het rekensysteem van fox Arizona al called kunnen ze andere Staten dan niet ook al callen nu? Of doen ze dat toch allemaal tegelijk?

Ik heb het nu maar een beetje losgelaten. Ga er vanuit dat ik wel een pushmelding krijg. Er gebeurt echt vrij weinig nu natuurlijk.

1 like