Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Chris en Scaramucci! Werd even heel fel, maar ze schijnen vrienden te zijn dus het zal wel meevallen. Was wel wat ongemakkelijk.

3 likes

Niet echt ruzie maar een kleine discussie tussen CNN (Chris Cuomo en Don Lemon) en Anthony Scaramucci. Die laatste verdedigde Mark Meadow (stafflid van het witte huis, hij heeft nu corona)/nam het voor hem op terwijl Chris zoiets had van “het is een volwassen vent die eigen keuzes kan maken hij werkt daar alleen maar voor macht ongeacht wie die macht heeft”
beetje vaag misschien haha ben ook nog gaar

6 likes

Ik vind dit een ontzettend interessant en informatief draadje, over “the black belt.” Voor wie even niet meer naar CNN kan kijken haha

7 likes

Oke ik heb uiteindelijk lekker de hele nacht geslapen en heb weinig gemist zo te zien. Vandaag weer lekker bingen heujjj hopelijk is dit dan eindelijk de dag

1 like

Jongens ik ben op suggestie van @Beekeeper een soort naakt portret aan het tekenen van Chris en terwijl ik er aan werk heb ik Chris ook op staan op mijn iPad en het begint een beetje ongemakkelijk te worden hahah. Zal ik hem een Harris Biden boxer aan tekenen? :face_with_monocle:

13 likes

Hehehehe

Via de heerlijke stories van Ti m den B esten.

7 likes

Dat is geen vraag, lijkt me duidelijk van wel ja

En goedemorgen allemaal! Had verwacht een push te hebben gekregen met de overwinning maar helaaaaaaas

Dat gesprek nu ook. Dat ze vrezen dat Trump de eerste president wordt die zijn verlies niet neemt en niet met de president-elect samen zal werken. Wat erg.

2 likes

Oh ja dat, was inderdaad wel wat ongemakkelijk. Ik vond de opmerking van Don tijdens dat gesprek ook wel een goeie. Namelijk dat al die mensen die dicht bij trump stonden de afgelopen jaren nu een soort Van cold turkey moeten gaan afkicken van hun macht(misbruik) en daar niet mee kunnen dealen.

Ik vind deze nachtcrew van cnn wel echt het leukst, met chris en don en phil

4 likes

Ik hoop dat de nachtbrakers lekker liggen te slapen!

Afgelopen uur alles bijgelezen en gekeken. Had echt veel meer actie verwacht vannacht! Ik snap de traagheid van Pennsylvania nog niet zo goed, maar misschien zijn ze gewoon doodop en zijn deze votes lastig. Hoop dat vandaag de dag is :slightly_smiling_face:

1 like

weer ruzie hahahaha ze zijn er klaar mee denk ik

1 like

is net uitgelegd! heel veel ballots moesten nog nagekeken worden op een bepaalde manier en dat duurt 1 tot 20 min per ballot

1 like

Haha fittiee I like to let people finish oid :joy:

Die mensen willen ook eens terug naar hun bed en familie :joy:

ja UNLIKE YOU zei hij er nog achteraan :joy:

5 likes

Als Trump over 4 jaar weer mee wil doen, kan de Republikeinse partij hem nu niet al te zwaar afvallen. Anders neemt ie te veel stemmen mee als hij als onafhankelijke mee gaat doen.
Laten we hopen dat Trump een andere hobby gaat zoeken

yesss georgia 7248

11 likes

Tot mijn grote spijt ben ik rond 00:00 in slaap gevallen, schrok vanochtend wakker in paniek iets te hebben gemist. Maar het valt mee volgens mij. Election Day nr. 5, let’s go :fire::fire:

3 likes

Ik geniet er ook echt van hoe ze in de studio met corona omgaan haha. Als ze bij dat scherm staan en phil buigt een beetje naar voren dan buigt chris een beetje naar achteren en dan allemaal heel smooth

5 likes

Haha deze grap gaat nog zolang mee.

54 likes