Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik heb heerlijk geslapen wisselend van dutjes op de bank en nog even een paar uur in bed.

Ik ben klaar voor de uitslag vandaag!

20201107_085910

Geen 1 staat durft de eerste te zijn ivm rellen denk ik.

49 likes

Waaaaa

Georgia nu +7248 ineens! (Een toename van + 2853)

(Nu soezel ik weer door haha)

9 likes

Tijd om te callen, vrinden van cnn

4 likes

Haha ik zie het nog gebeuren ook :rofl:

4 likes

Hahaha over die producer

5 likes

Hahah lekker smsjes voorlezen midden in je uitzending

1 like

Hahaha gekkie :heart:

huh
heeft iemand een link van de cnn livestream voor mij?
hij staat in mn meest bezochte maar wat ik nu ook doe ik kom alleen maar op de speech van joe uit

Huh kunnen jullie nog CNN live kijken? Heb de afgelopen 3 via hun site kunnen meekijken, maar optie lijkt nu niet meer mogelijk?

1 like

nee same??

Ik luister nu hun audio: https://edition.cnn.com/audio

MAAR iK HEB BEELD NODIG!

Via livenewstime.com/headlines/

1 like

Ik zit me hier echt zo mee te vermaken haha snap echt niet dat mensen dit saai vinden. Het gaat echt over geschiedenis en toekomst en fundamentele zaken :scream: zo exciting.

@safkina en @Spongiebob ik gebruik de cnn app om te casten en die stream werkt wel dus misschien kunnen jullie dat proberen eventueel

3 likes

Ja, dat heeft de Republikeinse senator de hele tijd gezegd. Aan de andere kant is de kans dat 7000 stemmen verkeerd geteld zijn echt miniem. Wat dat betreft is het ā€œgevaarlijkerā€ als de Supreme court zou bepalen dat bijvoorbeeld die apart getelde stemmen in PA niet mee mogen tellen, dat gaat over veel grotere aantallen

2 likes

nee dan zegt ie sowieso dat ik buiten de region ben

Wanneer zou hij weg moeten? Met de inauguratie?

Oh super vreemd, ik heb helemaal niet zo’n melding gehad

Ik kijk via een updatelink, dan komt de stream automatisch rechts bovenaan: https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-06-20/h_1f75be6d416fa7f4815027e465ab06b9