Ik heb heerlijk geslapen wisselend van dutjes op de bank en nog even een paar uur in bed.
Ik ben klaar voor de uitslag vandaag!
Ik heb heerlijk geslapen wisselend van dutjes op de bank en nog even een paar uur in bed.
Ik ben klaar voor de uitslag vandaag!

Geen 1 staat durft de eerste te zijn ivm rellen denk ik.
Waaaaa
Georgia nu +7248 ineens! (Een toename van + 2853)
(Nu soezel ik weer door haha)
Tijd om te callen, vrinden van cnn
Haha ik zie het nog gebeuren ook 
Hahaha over die producer
Hahah lekker smsjes voorlezen midden in je uitzending
Hahaha gekkie 
huh
heeft iemand een link van de cnn livestream voor mij?
hij staat in mn meest bezochte maar wat ik nu ook doe ik kom alleen maar op de speech van joe uit
Huh kunnen jullie nog CNN live kijken? Heb de afgelopen 3 via hun site kunnen meekijken, maar optie lijkt nu niet meer mogelijk?
nee same??
Ik zit me hier echt zo mee te vermaken haha snap echt niet dat mensen dit saai vinden. Het gaat echt over geschiedenis en toekomst en fundamentele zaken
zo exciting.
@safkina en @Spongiebob ik gebruik de cnn app om te casten en die stream werkt wel dus misschien kunnen jullie dat proberen eventueel
Ja, dat heeft de Republikeinse senator de hele tijd gezegd. Aan de andere kant is de kans dat 7000 stemmen verkeerd geteld zijn echt miniem. Wat dat betreft is het āgevaarlijkerā als de Supreme court zou bepalen dat bijvoorbeeld die apart getelde stemmen in PA niet mee mogen tellen, dat gaat over veel grotere aantallen
nee dan zegt ie sowieso dat ik buiten de region ben
Wanneer zou hij weg moeten? Met de inauguratie?
Oh super vreemd, ik heb helemaal niet zoān melding gehad
Ik kijk via een updatelink, dan komt de stream automatisch rechts bovenaan: https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-06-20/h_1f75be6d416fa7f4815027e465ab06b9