Thanks het werkt en nu zelfs zonder gehaper!
Ja! Dan is er nog zo een officieel pers moment dat de oude president de nieuwe welkom heet voor de deur.
En daarvoor moet trump biden gaan âinwerkenâ
Nou ik zie het al helemaal gebeuren⊠not.
Nee ik ook niet 

Ach die mensen daar âhet voelt als een soort hele lange dagâ
Ja inderdaad, er is geen duidelijke eindstreep. Die mensen zullen echt gesloopt zijn inmiddels.
Das waar, het past wel bij deze tijd 
Wow ze heeft echt mooie ogen
Ook echt moeilijk om geĂŻnteresseerd te blijven doen als je elkaar steeds dezelfde vragen stelt en dan steeds hetzelfde antwoord krijgt haha. Heb alle mogelijke gesprekken al veertig keer gezien. Blijft leuk though.
Het persbureau dat NOS volgt heeft Arizona gecalld. Ieder medium heeft zo zn eigen maatstaven om te callen, cnn is best voorzichtig. AP (het persbureau dat NOS volgt) blijkbaar iets minder
Hahaha echt spuit 11 want hij grijpt elke kans aan om het te noemen
Oh ja hij is voornamelijk te zien bij late night talkshows volgens mij!
Ik weet de cijfers niet maar als dat betekent dat de voorsprong groter is dan de overgebleven stemmen die wss voor Trump kiezen wel. Anders heeft het geen zin. Maar volgens mij weten ze niet precies hoeveel er nog moet binnen komen, toch?
En âcallenâ heeft niks met de uiteindelijke uitslag te maken. Zodra elka stem geteld is kan de uiteindelijke uitslag worden bepaald.
Pff wat een stappen terug hebben we vanaf hier gezet zeg, echt pijnlijk. Kan me nu echt niet meer voorstellen dat iemand als Obama gekozen zou worden in Amerika.
CNN âBreaking News - Trump unhappy with legal teamâs lack of impact on election countâ 
Ahhh ik hoop t echt, doorslapen in een bed ipv bank zou zo veel beter zijn
Dat die presentator in zn pauze ook nog doodleuk andere tv heeft gekeken
Slaap vriend slaap
Echt⊠met Trump zijn we terug gegaan in de tijd. Als Biden wint is het weer een stapje in de juiste richting.