Oeh Love Chris Cuomo z’n ongefilterde mening over de Fox presentatoren
De afgelopen keren dat de president wisselde was het ook steeds republikein - democraat - republikein - democraat etc. Wat zou dat zijn, steeds klaar met hoe het gaat in het land ofzo.
Hahah ik ook! Gaat helemaal los
Jaaaaa, hij heeft ook gelijk. Echt Love that Guy.
Wat een vreeeselijk roze ding heeft die margaret aan
Wauw wat lijkt ie goed!!!
Ja ik kreeg hem niet in een uitklap spoiler dus verwijderd en geblurd haha. Thanx!’
Deze mensen zien er nog zo fris uit. Howw
Haha echt he! Ik zie er nu zo vertieft uit na dagen weinig slaap/ steeds snachts wakker worden en updates checken.
Hahaha wat vet
Zegt een rode stropdas iets?
Ik heb totaal geen verstand van deze hele situatie, maar begrijp het door dit topic echt een stuk beter.
Ook even mijn respect uiten naar jullie dedication! 
Aan de ene kant vind ik dat domme gewauwel van gefrustreerde Trump supporters best vermakelijk, maar aan de andere kant vind ik het ook vreselijk eng want deze mensen zijn BLOEDSERIEUS. 

Ik ben even afgehaakt van CNN kijken, er word nu niet any minute duidelijkheid verwacht. Maar de winst kan Biden eigenlijk niet meer ontgaan 

Aantal nog te tellen stemmen:
Pennsylvania: 89.000 ballots (vooral omdat ze nog up for review zijn) en 101.000 provisionals (kan 1-20 minuten duren om één ballot te reviwen)
Georgia: 4000+ ballots en 13.000 provisional ballots
Arizona: 126.000 ballots en 47.000 provisional ballots (Maricopa county update: 12pm ET (18.00u volgens mij)
Nevada: 124.500 ballots en 60.000 provisional ballots (Volgende updat: 11am ET - 17.00u volgens mij)
Zo ik ben wakker hoor. Voor het eerst weer een aantal uur heerlijk geslapen. Kan er weer tegenaan! Goedemorgen medestrijders 
Ik vind het ook wel grappig hoe lang cnn al in verschillende woorden het breaking news in beeld heeft dat Biden bijna heeft gewonnen.
In de laatste 48 uur:
Biden on the verge of presidency
Biden on the brink of winning
Biden on the cusp of victory
Biden close to victory
Honeyyyy, hoelang kun je dit nog zeggen zonder dat er iets gebeurt