Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wie is deze man
Ben net wakker dus zie nog niet helemaal scherp maar volgens mij HALLOOOOOOO

4 likes

The biggest election in a loooooong time
Ja dat kun je wel zeggen vriend

2 likes

Oh ik had gewoon opgezocht 11am ET en daardoor kreeg ik 17.00u onze tijd via Google.
In Nevada is het nu 02.19 en dat is inderdaad 9 uur. Dus dan zou het wel 11+9: 20.00u zijn?

lees net het bericht van @SayMyName dus toch 6 uur verschil

1 like

Chris Cuomo?

Ja en het erge is dat het ook gewoon werkt want wij zitten hier als junks al dagenlang trillend te wachten tot we eindelijk ons minieme shotje weer krijgen dat net genoeg is om ons verslaafd te houden maar waar we onmogelijk high van kunnen worden.

14 likes

Nee die bij de magic wall stond

Harry Enten of Phil Mattingly

Ik vraag mij af hoe ver trump + aanhang kan komen met alle beschuldigingen van fraude. Ik lach er wel om maar ik heb het idee dat heel veel mensen het wel serieus nemen?

O. Ben echt nog niet wakker haha

1 like

Ahh gelukkig! Dat scheelt weer!
Edit: ohja, het stond er zelfs gewoon achter haha :upside_down_face:

Ben ook niet helemaal scherp maar volgens mij een van hen

Vrouwke in het roze kakelt zo veel, I can’t handle

1 like

Dit panel is echt afgrijselijk om aan te zien, iedereen zit door elkaar heen te schreeuwen man. Zijn jullie niet moe ofzo doe chill

Je zou daar maar staan om half 3 's nachts in Las Vegas te praten over de stemmen terwijl ze pas over 9,5uur verwachten iets meer te weten

7 likes

Hoe zit dat eigenlijk met correspondenten. Hoeveel zijn er. Wat doen ze de 99,99% van de tijd als ze niet op tv zijn.

1 like

Roddelen met mensen uit het Witte Huis zodat ze in de volgende update weer iets te zeggen hebben

8 likes

Misschien wordt dit de dag dat er een uitslag komt, misschien de dag dat ik weer eens buiten kom voor het eerst in een lange tijd (zit nu met de ramen open op de bank in de zon om te compenseren haha). Wordt sowieso exciting vandaag dus.

2 likes

afbeelding

2 likes

Here we are at 5.30 in the morning. Day 67.

11 likes

hahaha day 67 :joy:

2 likes