Je vergeet
New Numbers coming EVERY MINUTE
Biden has won ANY MOMENT NOW!
Ja, dit was een duidelijke update vanochtend (na die Key race alert waar niks veranderd was lol)
We moeten wel langer wachten, volgens mij hebben we 9 uur verschil met Nevada en 8 met Arizona 
Als ik deze cijfers lees gaat het volgens mij nog wel 3 dagen duren voor dat er weer een staat gecalled kan worden
(in het tempo waarop nu geteld wordt dus)
Goeiemorgen!!!
Gaat nog wel een halve dag duren lijkt het dus? Tenzij Pennsylvania nu inkomt.
Maar denk dat ze wel wachten met callen tot her ochtend is in de vs? Zou lullig zijn anders.
Aangezien west coast -9 is, zou dat dan vanaf een uurtje of 4 of 5 smiddags zijn misschien?
Het is E.T. Eastern Time en gelukkig niet local time. Dus het 6 uur tijdsverschil klopt.
Wie is deze man
Ben net wakker dus zie nog niet helemaal scherp maar volgens mij HALLOOOOOOO
The biggest election in a loooooong time
Ja dat kun je wel zeggen vriend
Oh ik had gewoon opgezocht 11am ET en daardoor kreeg ik 17.00u onze tijd via Google.
In Nevada is het nu 02.19 en dat is inderdaad 9 uur. Dus dan zou het wel 11+9: 20.00u zijn?
lees net het bericht van @SayMyName dus toch 6 uur verschil
Chris Cuomo?
Ja en het erge is dat het ook gewoon werkt want wij zitten hier als junks al dagenlang trillend te wachten tot we eindelijk ons minieme shotje weer krijgen dat net genoeg is om ons verslaafd te houden maar waar we onmogelijk high van kunnen worden.
Nee die bij de magic wall stond
Harry Enten of Phil Mattingly
Ik vraag mij af hoe ver trump + aanhang kan komen met alle beschuldigingen van fraude. Ik lach er wel om maar ik heb het idee dat heel veel mensen het wel serieus nemen?
O. Ben echt nog niet wakker haha
Ahh gelukkig! Dat scheelt weer!
Edit: ohja, het stond er zelfs gewoon achter haha 
Ben ook niet helemaal scherp maar volgens mij een van hen
Vrouwke in het roze kakelt zo veel, I canāt handle
Dit panel is echt afgrijselijk om aan te zien, iedereen zit door elkaar heen te schreeuwen man. Zijn jullie niet moe ofzo doe chill
Je zou daar maar staan om half 3 's nachts in Las Vegas te praten over de stemmen terwijl ze pas over 9,5uur verwachten iets meer te weten