Hoe zit dat eigenlijk met correspondenten. Hoeveel zijn er. Wat doen ze de 99,99% van de tijd als ze niet op tv zijn.
Roddelen met mensen uit het Witte Huis zodat ze in de volgende update weer iets te zeggen hebben
Misschien wordt dit de dag dat er een uitslag komt, misschien de dag dat ik weer eens buiten kom voor het eerst in een lange tijd (zit nu met de ramen open op de bank in de zon om te compenseren haha). Wordt sowieso exciting vandaag dus.

Here we are at 5.30 in the morning. Day 67.
hahaha day 67 
Echt die lines van hem 
Hoeveel zouden ze bij CNN met autocue doen? Heb het idee dat deze mensen bijna alles aan elkaar lullen omdat ze gewoon mega veel weten ipv alles oplezen van een autocue
Ik had echt een boek kunnen schrijven in die reclametijd van de afgelopen dagen
Ik denk ook heel weinig ja. Het ontwikkelt zich veel te snel voor autocue, echt topsport wel om dit zo smooth te doen.
Edit: maar het is ook wel veel herhaling dus op een gegeven moment kun je dat wel goed uit je hoofd opdreunen haha.
Denk dat ze meeste info via oortjes binnen krijgen? vooral magic wall mensen. Vraag me wel af wat er op die kaartje in hun handen staat? Denk dat het autocue vooral is, zoals nu als je de recht in beeld krijgt en ze een āgeplandeā interview hebben, de introductie dan.
Net de speech van Biden teruggekeken. Wat een verschil met Trump he, ongelofelijk. Zo rustig en sprekend voor de Amerikanen, niet alleen voor hemzelf. En dan dat be patient, ipv āval ze aanā oid. Blij ook dat hij climate change benoemt en racisme.
Pff ik vind gewoon dat Biden heeft gewonnen. Bel me als CNN dat ook vind.
Denk dat het ook wel een stukje tactiek was om juist heel rustig te blijven
De reacties onder ivanka trump haar insta posts zijn ook vermakelijk!
Ik kwam gisteren deze concession speech van McCain in 2008 tegen toen hij van Obama verloor. Wat een verschil qua attitudeā¦
Dit vond ik echt een van de mooiste speeches van veel verkiezingen.
Wie zijn deze mensen waar zijn chris en phil
Ze hebben niet eens afscheid genomen 
Ah weer een nieuwe nu: Biden on brink of presidency as Trumpās chances fade
Oh nog 1! Biden closes in on presidency
Haha