Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Hee dit is phil!!

1 like

Hier is ie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ff plaspauze denk, zie Phil weer

Ik ben altijd een beetje in de war bij phil want ik vind zijn stem te zwaar voor zijn uiterlijk ofzo

1 like

Ik ben echt verliefd geworden op phil de afgelopen dagen en ik vind hem bij de magic wall ook heel sexy, dit is wat een soort van lockdown en dagen alleen maar staren naar cnn met me hebben gedaan

24 likes

Ik bedenk me ook nu pas dat de magic wall mensen, phil en john, diensten van 12 uur doen en de andere ‘maar’ van 8 uur. Wel zwaar hoor want die schermmannen zijn toch wel veel aan het woord.

2 likes

Jeetje wat heftig, weet iemand ook waarom zij shifts van 12 uur doen ipv 8?

Denken jullie dat het vanavond gaat gebeuren? Ik zou eigenlijk bij mijn ouders gaan eten, maar dan verplaats ik dat.
Sowieso wordt het vanaf 17:00/18:00 weer spannend, toch?

Had even een cnn break, dus ben er even uit :sweat_smile:

Ik las dat het AP zegt dat het nog wel dagen kan duren. Dus ik heb echt geen flauw idee meer haha

Zo mooi, wat een man

Ik hoop het want nog een nacht kan ik niet aan

Ja lastig. Hoor ze net zeggen dat today the day kan zijn omdat Pen met een update komt.
De definitieve uitslag gaat sowieso nog dagen duren ja, met die hertellingen enzo.

3 likes

Ik denk echt nog niet vanavond (helaasch) Maar ik probeer ook weer teleurstelling te voorkomen haha

Ja en zijn vrouw is ook een wereld van verschil.

Ik ging gisteren allemaal dingen googlen over Jill Biden want ik wist voorheen alleen dat ze werkten als docent en bleef werken als second lady, maar ik dacht direct yayyy weer een first lady met hersencellen.

1 like

Ik mis John McCain :sob:. Liever 40 jaar hem als president dan 4 jaar Trump.

1 like

Ik zit nu al te bedenken hoe ik dat morgen tijdens voetbal ga doen :sweat_smile: dan maar cnn livestream op mijn laptop en voetbal op tv. Of gewoon vandaag ff de uitslag

Ik heb dit moment volgens mij liever de teleurstelling dat het nog niet gaat gebeuren, dan dat ik het moment mis haha.

Ik ga echt stuk als de call mis terwijl ik al 4 dagen voor de tv zit geplakt. :sweat_smile:

3 likes

Het heeft dagen geduurd maar nu heb ik eindelijk door dat het deuntje in deze reclame van een liedje van Billy Joel komt. Heb me dagen afgevraagd of het gewoon bekend klonk doordat ik de reclame al 30000x heb gezien of omdat ik het deuntje herkende.

Ik denk dat ze dachten als we er 2 trainen is dat wel genoeg toch…
image

11 likes

True. Hoop ook vanavond hoor!!

Morgen ben ik van 's ochtends tot eind middag naar het werk dus dan mis ik alles