Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Zo kleffe donuts kopen voor de lunch want ja het feest gaat voorlopig nog wel even door. :wink:

2 likes

Dat zou ik oprecht heel sneu vinden, want ongeacht hoe veel dagen dit nog gaat duren. Zij moeten waarschijnlijk door werken ook na de uitslag. Neem aan dat ze worden getraind, en vooraf was duidelijk dat de kans groot zou zijn dat het lang zou duren. Alleen op een gegeven moment zijn John en Phill toch ook klaar.

1 like

Ik kan er nog steeds niet over uit dat je na zo’n warme, vriendelijke man en zo’n bijzondere First Lady opeens zo’n trol het witte huis in stemt

15 likes

Ohhh ik vind foto’s van haar en Joe ook echt schattig, echt zo’n stel dat na 100 jaar nog steeds verliefd is :pleading_face:

2 likes

Huh Corona bestaat nog steeds

11 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb er vertrouwen in.
afbeelding

Moet nu ff niet meer zo obsessief checken voor updates. Maar luisteren naar Perd

3 likes

RELAX EN CALM DOWN???
Zit verdomme al dagen zo voor de tv terwijl zij lekker tranquilo tellen
afbeelding

7 likes

Chief of Staf van het witte huis is positief getest op Corona. Ohoh trouble.

2 likes

Ik heb vanochtend zijn insta opgezocht, en die foto’s met zijn baby samen :smiling_face_with_three_hearts:

Hahaha dit is deels maar schijn hoor om mezelf over te halen.
Ik geloof het pas Ʃcht als het officieel is (als PA geteld is)
Dus tellen mensen come on!!!

Melania heeft gestudeerd aan de Universiteit van Ljubljana voor ze model werd dus ze is ook echt niet dom, zo jammer dat je dat nergens in terug ziet. Het zal deels wel komen door de taalbarriĆØre maar ik heb verder ook niet echt het idee dat ze zich ergens voor inzet behalve voor haar eigen gewin.

7 likes

By the end of this morning we COULD KNOW
Jaaaaahaaaaa zeggen jullie al 3 dagen

7 likes

Ik denk dat could inderdaad een cruciaal woord is in deze uitspraak haha

Any moment now!!!

4 likes

Het gerucht gaat dat melania al jaren wil scheiden en ook een andere relatie had maar toen ging Donnie voor het presidentschap en toen moest ze even een contractje tekenen. Als ik haar was zou ik in januari de scheiding aanvragen.

13 likes

Ik wist dat ze gestudeerd had maar ik vind het gewoon lachwekkend als je je kennis en expertise niet inzet wanneer je de positie heb bemachtigd van first lady anno nu.

4 likes

Ze is niet dom maar ze trouwt wel met Trump :woozy_face:

1 like

Ja volgens mij boeit het haar gewoon niks

image

Golddigger is toch ook een tale as old as time beroep :stuck_out_tongue:

2 likes

Nou er zijn toch wel andere rijke mannen die Ć­ets normaler zijn dan Trump

1 like