Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik denk ook dat er heel veel achter de schermen afspeelt, dat ze gewoon vast zit zolang hij president is. Het zou natuurlijk een schandaal voor Trump zijn als Melania bij hem weg zou gaan, al zal hij er toch wel mee weg komen. De liefde tussen hen spat er in ieder geval niet vanaf :joy:

4 likes

Realistische weergave van de liefde tussen Melania en Trump

13 likes

Als zij in deze vier jaren van Donald af was gegaan had hij haar kapot gemaakt denk ik. En zijn aanhangers ook. Ze hebben toch minstens één keer seks gehad gezien hun zoon en dat is iets waar ik snachts in paniek van wakker kan schrikken. En aangezien ik heel gul ben wilde ik dit mentale plaatje graag met jullie delen.

6 likes

Je foto​:ok_hand:t4::joy:

Zo lang we geen winnaar hebben ga ik niet terug naar het oude normaal. :joy:

4 likes

Jongens… ik ben buiten… en het is hier niet zo comfi als in mn verkiezings bubbel.

16 likes

Haha ja. Maar ze zijn ook al meer dan 20 jaar samen. Ik kan me best voorstellen dat hij destijds gewoon een rijke zakenman met wat gekke trekjes was en dat vooral de laatste jaren van macht hem helemaal gek hebben gemaakt.

1 like

Ik vind je heel dapper.

1 like

Ik vind het met deze presentatoren veel minder gezellig :broken_heart:

Love it als ccn naar fox uithaalt

3 likes

Ik moet naar buiten voor pakketjes ophalen en boodschappen en zit het al 3 uur uit te stellen :sweat_smile: Ik wil in mijn bubbel blijven

1 like

Wist je voor dinsdag in welke staat philly ligt?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog steeds niet

0 stemmers

Wist je waar Georgia lag op een kaart?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En milwaukee?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het is super lekker weer en echt heerlijk om even buiten te zijn haha. Als je nu gaat voel je je weer vernieuwd haha.

En: kan je snacks halen om straks weer klaar te zitten voor de updates :smirk:

1 like

Ik heb deze week lekker gesporcled en nu weet ik alle staten en waar alles ligt en voor dinsdag wist ik echt heeel weinig. Vind het echt leuk dat alles me nu veel meer zegt. Ik ben nu met de capitals bezig

3 likes

Ja ik ben me nu aan het klaar maken om naar buiten te gaan. Wil ook heel graag mijn pakketjes

1 like

Mijn belangrijkste conclusie na heel wat potjes Sporcle is wel dat Missouri de meest nietszeggende staat is, die vergeet ik al-tijd.

5 likes

Klinkt als misery dus lijkt me ook een treurige staat :sweat_smile:

4 likes

Een paar dagen geleden had nu.nl het over de staat Philadelphia en toen dacht ik gelijk OMG het is een stad in pennsylvania ipv een staat ga je schamen. Alsof ik dat een paar dagen daarvoor had geweten haha.

Hoop wel dat ik deze kennis beter weet bij te houden dan de ligging van alle landen van de wereld want dat ben ik grotendeels weer kwijt.

2 likes

Ik ken Missouri alleen van Cam uit Modern Family die daar vandaan komt

26 likes

Hahahhaa

6 likes