Ja ik vraag me dit ook af, voelde me al bijna een soort conspiracy-fanaat, haha. Maar er zijn zĂł veel dingen achtergehouden die hem in een slecht daglicht zouden kunnen plaatsen. Ik heb het idee dat als hij echt corona zou hebben, hij er ook wel voor zou zorgen dat dat niet bekend werd, vooral nu zo vlak voor de verkiezingen. Maar of het echt is of niet, hoe dan ook gaat het nooit gebeuren dat hij hieruit komt met: âNou mensen, ik heb het nu zelf ervaren, en ik had het mis, het is toch wel een heftig virus. We moeten echt zorgen dat niet meer mensen besmet raken, dus ik ga nu goede maatregelen invoerenâ.
Waarschijnlijk wordt het meer zoiets als âHa, ik heb het nu zelf gehad, en ik wist het wel, het stelt niks voor! Geloof niet wat de fake media verkondigen!â. Of inderdaad een of ander geneesmiddel oid.
In wat voor een wereld leven we sowieso, dat we bij dit soort dingen dus al niet zeker kunnen zijn of het waar is 
Edit: nu ik er iets meer over nadenk is mijn redenatie eigenlijk niet logisch omdat het argument dat hij het verborgen zou kunnen houden als hij zou willen, niet opgaat. Hij zit nu vol in zijn campagne dus verbergen zou niet echt gaan. Daarentegen las ik net op Reddit het idee dat hij doet alsof om onder de debatten uit te komen, en dat zou me eigenlijk nog niet eens verbazen