Je weet dat dit de goede kant opgaat als Trump een tantrum gaat gooien
Corona, meeste Trump stemmers geloven daar niet zo in maar Democraten wel
Omdat democraten meer respect hebben voor corona.
Ik las ooit iets over corona, dat republikeinen corona minder serieus nemen omdat Trump zegt dat 't niet zo veel voorsteld
Ik denk dat het misschien te maken heeft met corona maatregelen. Republikeinen die achter trump staan zullen corona (net als trump) ook wel minder serieus nemen denk ik. Dus die zullen veel meer fysiek naar de stembus gaan. Maar de ( waarschijnlijk jongere, linksere groep) die corona wel serieus neemt, zal meer vanuit huis stemmen en ik denk dat die ook meer democratisch stemmen
Wat @Stateofmind zegt dus haha
Omdat er een pandemie gaande is en Democraten anders dan Trump en -aanhangers wél in het belang van mondkapjes, social distancing en thuisblijven geloven.
Surprise ballot dumps . Opeens waren ze daar, de stemmen!
Haha dit lijkt net een tentamenvraag zo
Hahaha, en hebben we het gehaald
Ja terwijl iedereen het al zei
Biden begint goed
Dan komt de red mirage wat vertekent in voordeel van Trump
En dan komen de mail stemmen, de blue wave
haha dit topic gaat zo snel dat je niet weet of iemand anders al gereageerd heeft :’)
Na een dutje heeft hij zijn telefoon gevonden?
Ik volg CNN maar volgens NOS staat Biden al op 238 echt verwarrend dat dat niet overeenkomt.
Ja klopt. CNN heeft andere standaarden waarmee zij een staat ‘callen’. CNN is kritischer, zij callen Arizona ook nog niet terwijl NOS/AP dat wel al lang en breed gedaan heeft.
Even lekker z’n achterban opjutten…
Interessant genoeg zijn een aantal completgekkies in mijn netwerk wel helemaal pro-Trump
Zo, mijn groep 6 was ook betrokken. Had liveblog aanstaan op mijn PC en ze wilden elke keer een update. Ze snapten ook heel goed de werking met kiesmannen en wisten inhoudelijk ook best wat te vertellen over waar Biden en Trump enigszins voor staan. Love jeugdjournaal.
Ik moet ook op pepernoten trakteren als Biden wint.