Maar Wisconsin is nog helemaal niet gecalled toch?
Dat klinkt als Andy Field
Heeft niet met callen te maken. Het gaat om de officiële uitslag, die staat los van de calls die de media via de tussentijdse standen doen. Als die officiële uitslag 1% tussen beide kandidaten heeft, kunnen ze om een recount vragen.
Ja mijn redenatie was als het nog niet zeker genoeg is om te callen hoe weet je dan dat het verschil klein genoeg gaat zijn om een recount te vragen, maar misschien klopt die redenatie ook niet helemaal
Oh zo. Volgens mij gaat het hem vooral om dat er nu allemaal stemmen voor Biden binnenkomen en ‘dat kan natuurlijk niet kloppen.’
Deze man
Trump kan winnen 'óf er word valsgespeeld. Dat hij verliest bestaat niet in zijn universum
Ik heb de hele dag stiekem dit topic op het werk zitten bijhouden. Kon het niet volgen op tv of radio maar was prima op de hoogte zo . Zojuist BBC opgezet, ik ben helemaal zenuwachtig nu
Ben dus nu zo’n 33 uur wakker, durf niet te slapen. Weet niet of ik nu doorsla, moet blijven kijken
Haha herkenbaar. Ik heb ook zoiets van stel ik ga om 23.00u naar bed en wordt rond 8uur wakker, dan is de kans vrij groot dat het in die 9 uur wel bepaald wordt (toch?)
Ja dat! Wilde eerst na werk rond 17:00 vanmiddag gaan slapen toch maar niet gedaan en nu zit ik in dubio
Hahaha volgens mij vindt die ene guy die lijkt op Van Dissel (Talkshow M) het niet leuk dat Biden er nu gunstiger voor staat. Ik dacht vannacht al een Trump voorkeur bij hem op te merken:rofl:
Edit: hij heet Ramon??
Zo een dutje doen voor het wellicht weer echt echt spannend wordt vannacht?
(PS love je nieuwe avatar )
Sorry ben meer van de Mini Cooper met union jack.
Ja je hebt gelijk.
Love AOC
100% correct
Ik rol zo hard met mijn ogen
Kan ook fake news zijn…?