Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Neee wat een slechte grap

Zou kunnen, maar het is getweet door een correspondent van de NOS. Kijk maar bij @ NOSwaagmeester op Twitter

Hij zou al 6 soortgelijke berichten hebben gestuurd.

Haha iemand op 1 zegt “die malle Trump” en ik moet zo hard lachen erom.

5 likes

Campagneteam heeft ook op Twitter dit staan:

“ THE DEMOCRATS WILL TRY TO STEAL THIS ELECTION!

President Trump is asking his fiercest and most loyal defenders, like YOU, to FIGHT BACK!

Contribute NOW to stand with your President”

Bah

3 likes

Deze man is echt niet goed hoor :scream:

1 like

Nog meer mensen trouwens die CNN op tv kijken en ook 75% van de tijd een irritante piep horen? Had ik vannacht ook al

1 like

Nee. Ik hoor dat niet.

Ik vraag me dus echt af of hij nou al die onzin die hij uitkraamt zelf gelooft of dat het gewoon een spelletje is ofzo.

Haha ah gelukkig :flushed: ik twijfelde al of ik gek aan het worden was

1 like

Ja dat vraag ik mij ook heel hard af. Ik ben bang dat hij het nog gelooft ook want ik vind hem echt een gevalletje grootheidswaanzin.

1 like

Ja ik denk dat het er bij hem serieus niet ingaat dat hij zou kunnen verliezen. Uberhaupt dat het zo close is. Ik denk echt dat hij nu denkt dat er gefraudeerd is met de stemmen oid. Net wat je zegt, wegens grootheidswaanzin

1 like

Kamala Harris vraagt ook om funds. Dus zou wel echt kunnen zijn. Zou me iig niet verbazen.

1 like

Ik weet niet of deze al was gepost maar ik geniet hier veel te erg van.

2 likes

Komen er nog resultaten vandaag? Een aantal horen zeggen op cnn morgen en eentje misschien later op de dag

Oh laat maar

Nou zeg ik val niet op alle grijze mannen hoor

Wisconsin is nu blauw op de kaart van CNN

7 likes

Gaat het in Nevada nog wel goed?? Dat ligt ZO dicht bij elkaar

Ik ben gewoon echt heel slim.

27 likes

Biden wint Wisconsin volgens CNN.

Ondertussen beginnen mijn Amerikaanse republikeinse kennissen op FB christelijke teksten te posten over dat God uiteindelijk beslist… Dus die lijken het ook in te zien nu.

14 likes

Winconsin voor Biden bij CNN!

1 like