Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

CNN heeft Wisconsin gecalled!

1 like

HELLO WISCONSIIIIIIN :heart:

33 likes

Receipt net zoals de belastingpapieren van Trump plz.

4 likes

Ja ik vraag me ook af hoe dat zit, minder dan 8000 verschil. Maar ik weet niet of dit nu al sinds vanmiddag zo staat? Het verschil was eerst kleiner toch?

Jullie hebben al twee jaar het genoegen mijn enorme intellect te zien.

Is bewijs genoeg.

5 likes

Hoppa!!

Zo enorm dat Trumps ego daar niet tegen kan opboksen ja. Rico zal jaloers zjn.

3 likes

Boh, mega spannend toch met het voorspellen op de Magic Wand ook… 270 om 268 wellicht…?

Wall natuurlijk… :see_no_evil: Foutje… :sweat_smile:

3 likes

Hahah de magic wand :joy:

13 likes

Zou Melania niet de magic wand gebruiken omdat haar cheetosgeliefde het niet meer in zich heeft?

25 likes

Wat zijn Biden en Trump eigenlijk onzichtbaar op tv. Zijn die plekken waar zij zich nu begeven niet toegankelijk voor journalisten met camera’s? In Nederland heb je toch dat ze naar de verschillende partij bijeenkomsten gaan tijdens uitslagen avond?

Oh hahaha… Zie het! Maar zo voelt het ook een beetje… John King met zijn Magic Wand… :rofl:

Haha ik vond het wel grappig hoor

1 like

Dit gaat rond.

14 likes

Wat een paniekvoetbal van Trump zeg, echt een kleuter.

3 likes

Ja hoor, daar gaat 'tie

3 likes

Arizona wordt al een hele tijd meegeteld in sommige uitslagen toch (nos bijvoorbeeld al sinds vanochtend)? Omdat het verschil groot is, maar door cnn bijv nog niet.

Pff lekker dan

Trump-team stapt naar rechter om tellen in Michigan te stoppen

Het campagneteam van Trump zegt dat er een rechtszaak is aangespannen om het tellen van de stemmen in Michigan te stoppen. Ook eist het team dat de stembiljetten worden gecontroleerd “die waren geopend en geteld toen we er geen toegang tot hadden”, schrijft persbureau Reuters.

Kunnen we niet met FF een babybox aanschaffen voor Trump? Kan hij als cry baby alvast wennen aan de tralies.

Is er eigenlijk al meer bekend over wanneer Georgia met meer nieuws komt? Voor mijn gevoel ligt het stemmen tellen daar zowat stil?