ik vind het helemaal gek om nu te gaan slapen. Wie weet in welke wereld ik weer wakker wordt
Ik ga zo wel naar bed, verwacht eigenlijk dat we pas morgenochtend meer zullen weten
—————————-
Bij Jinek zeiden ze net dat Trump, als hij inderdaad verliest, zich over vier jaar gewoon weer verkiesbaar kan stellen. Moet je voorstellen. Zijn we nog niet van die cheeto af
Heb al tegen mijn vriend gezegd dat ik op de bank blijf liggen dutten met de laptop aan (CNN). Neem net niet de laptop mee in bed met ons. Volg dit al sinds 11.00 en ik ben te opgehyped om nu te gaan slapen.
Trump vs Michelle I’d watch that
Nee doe dan judge Judy
Op AP is Michigan nog niet gecalled. Ik zie bij CNN ook alleen nog als projection. Kijk ik verkeerd?
hmmm ben al sinds half 4 wakker en het gaat nu wel weer even duren voordat er belangrijke vorderingen zijn. dus misschien zo slapen en dan m’n wekker weer ff om 3 uur haha
AP heeft Michigan vreemd genoeg nog niet gecalled idd, CNN wel.
Ik ga hier stuk om. Maar ja, dat zien we dan wel weer wat we tegen die tijd met hem aan moeten…
Er MOET na Biden toch wel een vrouw in het witte huis ik kan al die witte mannen echt niet meer aan
Witte en oranje mannen
Ahahahahahahahah
Daarom moet Sigrid premier worden!
Voor iedereen die ook zo zenuwachtig is, hier een foto van een baby schildpad:
Konden ze dit niet lelijker visualiseren?
‘Due to high interest’. Het zijn de friggin verkiezingen, wat had je dan verwacht Nevada?
Helemaal waar!
Hij kijkt zo lekker nors van gvd laat los