Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

6 uur op werd 7 uur op. Tussendoor wel snachts wakker geweest en nieuws gecheckt.

Nu gedoucht en aangekleed. Tijd voor koffie & cnn!

3 likes

Zou leuk zijn als CNN zo Arizona callt. Werd eens tijd haha

Die 213 van Trump staat er trouwens al zo lang, heerlijk

Hehehehe

43 likes

Goedemorgen, zijn we weer! Goed nieuws in Pennsylvania en Georgia. Ik hoorde dat ze binnenkort nieuwe cijfers hadden uit Arizona (al is binnenkort een vaag begrip natuurlijk haha)

4 likes

Sigrid Kaag - D66 maar goed wishful thinking

2 likes

Ik heb vanaf gisterochtend 10:00 tot gister avond volgens mij was het 21:30? Gehoord dat Wisconsin elk moment binnen kon komen :joy:

20 likes

Hahaha denk dat je niet de enige bent. Kijkcijfers van CNN zijn vast nog nooit zo hoog geweest

1 like

Ik moet over een paar uur presenteren, sowieso dat ik dan iets belangrijks mis haha. Want kan dan niet even naar CNN switchen haha.

Vind wel dat hij Maricopa County erg leuk uitspreekt

1 like

Ik vind Nevada echt nog heel spannend hoor. Het verschil is zo klein.

Arizona is ook nog niet 100% zeker, er lijken (volgens CNN) veel stemmen voor Trump te zijn in het laatste deel. We zouden wel elk moment iets moeten horen.

1 like

Sowieso klinkt alles veel gezelliger dan de plaatsen waar Herman de schermman in maart naar mag swipen

6 likes

Haha die vrouw, mijn hart maakte een sprongetje toe ze 1 milliseconde dacht dat er nieuws was

Even over Herman de schermman, is die niet gestopt?

Ja wilde hij niet van zijn naam af? :joy:

Ik kan die CNN reclames ook wel echt dromen ondertussen. Die gast met z’n labyrinth en Amanpour :crazy_face:

13 likes

44 likes

:joy:

13 likes

Ik vind dat we meer Amerikaanse show in de verkiezingen moeten krijgen straks. Live interviews met degenen die partner en kinderen hebben achtergelaten om de stemmen tellen, de mogelijke ‘paths to meerderheid’ (CDA staat nu nog voor in Gelderland, maar kijk eens wat er gebeurd in Ede en Otterlo, veel VVD stemmen die nu geteld worden!) en dat elke 20 minuten herkauwen. En Baudet die naar de rechter stapt.
Ik zou kijken

30 likes

Ah dit klinkt heel goed, ik doe met je mee

1 like

Ik begin nu zelf te denken dat m’n husband een stroke heeft gehad

1 like