Arizonaaaa!
Wahhhhh
Haha, zo lief dat die CNN presentators zijn tegen elkaar. “Take some rest.”
Holy shit dit is echt spannend ja
CNN heeft Arizona nog niet gecalled en daar lijkt de voorsprong van Biden kleiner te worden.
Ik durf niet eens ff te gaan douchen
kan nu wel hoor
Nee sowieso niet, meer het punt van het kan elk moment binnenkomen. Heb ik eerder gehoord
Heeeee daar is amanpour weer
Ja Arizona is ook nog wel spannend en dat de ene zender het wel gecalld heeft maar de ander niet maakt het nog spannender.
Maar er zijn nog flink wat stemmen te tellen en wellicht denkend dat het mail in ballots zijn met meer voordeel voor Biden, dan kan er nog veel flippen.
Kan wel nu. Nevada komt vanavond rond 18u dus je hebt tijd
Er zijn nog zoveel onzekerheden. Uit Nevada komen al een tijd geen nieuwe cijfers meer, Biden lijkt Arizona te winnen maar met de nieuwe cijfers komt Trump dichterbij, Georgia en Pennsylvania zijn ook nog zeker geen uitgemaakte zaak voor Trump want Biden loopt in. Er zijn nog zoveel variabelen dat ik echt nog nergens van uit durf te gaan…
Ja. Op CNN zeggen ze wel dat de late mail-in ballots, die dus op het eind van de dag zijn ingeleverd, veel meer voor Trump zijn. Die laat op de dag zijn uitgebracht, komen als laatste bij het tellen aan. Voor Biden hebben ze vaak voor de dag zelf gestemd.
Ik moest vannacht even lachen (beter dan huilen) om de QAnon verkozen senaatsleden. Ik zag gewoon even voor me dat ze dan beginnen tijdens hun eerste week en vragen: joh en wanneer gaan we dan pizza bestellen en de kinderen halen? En dat andere leden dan zo kijken van que??? En dat het dan het hele complot beeld in duigen valt voor ze.
Ohjee, die had ik nog niet mee gekregen… oef! Nog spannender dus… Duimen maar, callen doe je ook niet zomaar.
Precies ja. Als Arizona op deze trend doorgaat kan Trump Biden inhalen.
Ik ga eens een uurtje FOX kijken, just for the fun of it. ben meteen beland in een nogal onheilspellende reclame over identiteitsdiefstal
Wow letterlijk eerste minuut Fox:
‘China gave us the virus. The virus gave us mail in votes. And mail in voting is giving us unvarified dumps of votes. Its getting worse by the minute’
En dit is de nieuwslezeres he, niet een of andere twittergekkie die ze voorlezen.
Jullie zouden serieus even Fox moeten kijken. Niet dat CNN zo onpartijdig is hoor maar dit is vrij bizar. Die presentatrice doet stemmetjes na etc en is vrij pittig in haar toon, heeft het over fraud en ‘counting LEGAL votes’ etc