Een poosje geleden beweerden ze dat alle stemmen die nog niet geteld zijn van overleden mensen zijn en dat dat eigenlijk heel verdrietig is
Nou, als de cijfers van AP kloppen dan is 88% geteld, wat betekent dat er nog 344.000 stemmen geteld moeten worden en Biden staat er maar 69.000 voor.
Is het al duidelijk wanneer de staten met meer info komen? nL tijd?
Nevada 18h? En de rest? Haha.
Heb hier ook even Fox opgezet, echt precies o f je stapt in een heel andere wereld. Gek dat dit gewoon kan. Is er nergens een journalistieke code dat je de feiten objectief en neutraal moet weergeven (bestaat zoiets Ăźberhaupt bij ons?) ?
Volgens CNN heeft Biden 253 kiesmannen maar volgens de NOS zijn dat er 264. Hoe komt dit verschil?
Ik denk dat Arizona erbij is geteld.
Volgens Fox News heeft Biden er ook 264
Als Fox een staat called voor Biden, dan zou ik het bijna sneller geloven dan als CNN of een van onze nieuwssites het doet. Denk dat er toch een bias zit in wat ze een presidentskandidaat âgunnenâ voor ze iets callen.
Is cnn niet gewoon extreem getraumatiseerd door 2016, die callen het nu pas als het echt helemaal zeker is.
De decision desk van Fox News schijnt dus daadwerkelijk wel betrouwbaar te zijn. In elk geval volgens de NRC. Zij waren ook de enige die 4 jaar geleden de winst voor Trump voorspelde.
Dat wist ik niet eens maar inderdaad. Grappig om te zien!
Waarschijnlijk is het de vermoeidheid en spanning van Chris Cuomo, maar ik vind Don Lemon echt veel warmer en sympathieker overkomen ondanks de vermoeidheid/spanning.
Ik vind dit wel echt zo treffend toen ik het las. Het bizarre gebeuren dat het nu zo close to call is.

âIt means that if the supreme court fails to protect abortion as a right at the federal level (turning it over to individual states to decide - which many predict to happen) then itâs not protected in Louisiana either. If Roe falls, the state constitution will not protect usâ
SKIET NOU EENS OP AMERIKA GVD