het is trouwens echt fijn om de livestream op cnn.com te kijken ipv tv, dan skip je alle schreeuwerige reclames (je ziet alleen ‘commercial break in progress’)
Ik had echt vrij moeten nemen gisteren en vandaag ik ben alleen maar met de verkiezingen bezig en te moe om goed te concentreren
nu weet ik waar dat CNN-deuntje me aan doet denken, de muziek bij een achtbaan in de efteling
Ik wil echt niet horen dat biden’s lead has narrowed fu
gaat over Arizona
Youtube adviseert mij party in the usa te luisteren. Lijkt me een beetje voorbarig. :’)
Je mist een komma.
Schiet nou eens op amerika , gvd
Ja klopt volgens mij. De overige resultaten verwachten ze pas vanavond (dus aankomende nacht onze tijd). Ik denk dat we vandaag niet veel resultaten hoeven te verwachten helaas.
Ik mis wel enorm een overzicht van hoeveel stemmen er nog geteld moeten worden. Je ziet de voorsprong in aantal stemmen, maar stemmen dat nog geteld moet worden in percentage van het totaal. Als biden ergens 70.000 stemmen voorstaat en er nog 10% geteld moet worden heb ik geen idee of dit een grote lead is of niet. Ik ben het de hele tijd zelf aan het omrekenen om er meer gevoel voor te krijgen. Ik kan wel een overzichtje hier posten als mensen daarop zitten te wachten.
Ik hoop zo dat Pennsylvania nog naar Biden gaat
Na bijna 24 uur CNN kijken gisteren had ik vannacht een droom over een feestje omdat Biden gewonnen had
Oke, ik neem mijn opmerking over Chris Cuomo terug. Waarschijnlijk is hij enorm gespannen en geirriteerd dat hij voor de zoveelste keer oliedomme mensen moet uitleggen dat de telling WEL eerlijk verloopt en dat er geen fouten zijn gemaakt.
Nog een meesterwerk:
Ik vind het wel sneu voor die mensen op dat telkantoor in Arizona. Zou daar helemaal gestrest van raken als je zo opgesloten in dat gebouw zit met een (gewapende?) menigte ervoor.
Ik kan ik alle rust al niet normaal tellen. Laat staan in die ellende.
Biden die zegt “noone is going to take democracy away from us, not now not ever.” Nou Joe, ondanks de goede voorspellingen ben ik daar toch niet meer zo zeker van met alle ontwikkelingen in het politieke landschap de afgelopen jaren.
Trump moet echt alle staten waar nu nog geteld wordt winnen om president te kunnen worden. Ik ga er maar vanuit dat Trump zijn verliest accepteert nadat de laatste staten bekend gemaakt worden, toch?
Echt hysterisch dat je gaat protesteren en dan YMCA gaat zingen