Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Gaat ie niet accepteren het blijft een klein kind. Sorry peuters en kleuters dat jullie ik jullie met hem vergelijk.

3 likes

Volgens mij niet! Echt deze man. ‘You have to swear on the baaaaibol’

6 likes

Dat hoofd als hij hoort dat het niet nodig is. Insert verbaasde Pikachu.

13 likes

wtf

Ik heb iets nodig waardoor ik aan het werk kan gaan :’)

Ik kan er maar niet over uit dat een president zo aan het opruien is tot onrust en zelfs geweld. Dit is toch gewoon dictatorgedrag.

12 likes

Haha moest zo lachen toen hij zo stil voor zich uit zat te staren om het nieuws in zich op te nemen om dan toch maar te eindigen met “maar trump deed het ook!!!”.

10 likes

Hahaha ja je hoort net niet zijn hersenen kraken

7 likes

Omggggg ik keek net serieus 5 minuten Fox en dit kwam voorbij en ik was er meteen klaar mee wtffffffff

1 like

Omg tot zover de scheiding tussen kerk en staat.

2 likes

Moet ik naast je gaan zitten als strenge schooljuf. :joy:

1 like

HĂ© Georgia, luister naar jullie king:

7 likes

34 likes

Echt de belichaming van :eye::lips::eye:

2 likes

Hahaha mits we anderhalve meter afstand houden lijkt me dat best een goed idee.

Haha heerlijk ook hoe hij Bible zegt. Baaaijbl.

Ik vind het wel knap dat jullie het allemaal nog zo op de voet volgen. Ik wacht op een push notificatie :smiley:

Amerika is toch ook gewoon het debiele broertje van europa. Die af en toe wel eens een goed idee heeft zoals burgers en chips maar verder

20 likes

Hij verdedigde hier ook echt een ultra walgelijke politicus als ik het me goed herinner :mask:

Gepriviligeerde mensen in amerika zijn een slag apart.

Bij ons hebben ze nog door dat wij, arme sloebers, er ook zijn. Maar in Amerika kan je heel je leven inrichten op nooit geconfronteerd te worden met andere mensen/iedereen buiten je bubbel.

Vandaar dat ze het totaal verloren en gingen janken toen de stem van Detroit binnenkwam.

13 likes

Ik vind het wel een beetje eng worden met dat fraude gedoe. Ben zo bang dat ze (onterecht) hun gelijk gaan krijgen of dat het zo’n enorme nasleep gaat krijgen met gezeik en rellen en weet ik wat.