Kwam dit net tegen, terug in de tijd waar de strijd ging over verschil in politiek, niet in je tegenstander zwart maken.
Kijk die supporters foxnews haat uitblaten en mccain die Obama als persoon direct verdedigd.
Veel veranderd in 12 jaar.
Kwam dit net tegen, terug in de tijd waar de strijd ging over verschil in politiek, niet in je tegenstander zwart maken.
Veel veranderd in 12 jaar.
Daarom vind ik het ook zo bizar dat men het heeft over de american dream, terwijl in Amerika (en bij ons ook, in iets mindere mate wel) het zoooo uitmaakt voor je toekomst, waar je geboren bent en welke huidskleur je hebt.
Jup
En het moedigt helaas veel mensen die het wél vanuit een achterstandspositie hebben gered tot rijk/succes om afstand te nemen van hun eigen achtergrond, en enorm proberen te blenden met de (witte) upperclass.
Zie de witte Cubanen in Miami.
Zie immigranten die hun kinderen geen Spaans leren, hun haar “witter” doen lijken, openlijk afgeven op andere immigranten.
Zie mensen als Kanye, 50 cent die Trump endorsen.
Ik denk dat er vroeger wel echt meer respect was. Vroeger is 4 jaar geleden nog. Trump heeft wat dat betreft ook voor de Republikeinen veel kapot gemaakt.
Biden is ook nog van die oude stempel. Die gelooft dat hij met een middagje onderhandelen met de allergrootste ultraconservatieve lul Mitch McConnell nog wel een deal kan sluiten. Lekker polderen.
Begrijp ik nou goed dat er wel een update voor Nevada komt “later this morning”?
Ik ben echt zo zenuwachtig. Toen ik vannacht even wakker was, heb ik meteen het nieuws gecheckt en ook vanmorgen meteen. Ik hoop dat Georgia snel binnenkomt… Zou toch fantastisch zijn als deze Zuidelijke staat blauw wordt.
Ik las gister 9 am hun tijd
Zou dan + 9 zijn hier = 18.00 uur onze tijd?
Zo werd het idd gecommuniceerd, 18u00 onze tijd!
Duurt.lang.
Echt snel reclame steeds bij CNN, ben dat helemaal niet meer gewend nu ik nooit meer live tv kijk haha.
Ja irritant man. Maar gisteren was dat veel minder voor mijn gevoel, toen maar 1x per 45 min of uur maar heb t idee dat het nu elk kwartier weer is pfff
Oke maar zijn er nog staten waar we echt snel resultaat van kunnen zien? Georgia geeft een update om 10:30 AM local time (half 5 NL), Nevada om 9:00 local time (18:00 NL). Hoe zit het met de rest?
Ik denk dat ik even wat anders ga kijken, ben een beetje CNN moe.
Volgens mij niet, Pennsylvania is ook nog wel even bezig.
Ik denk dat er dan vanavond (NL tijd) wel meer duidelijk zal worden?
Heb het idee dat CNN ook niet echt meer weet wat ze moeten zeggen Maargoed, het is daar ook nacht nu
Hahaha die guys bij CNN zijn echt beesten! Vooral die jonge man die bij het tv scherm staat vind ik echt een topper.
Ja volgens mij ook! Denk dat ik ook rond 16.30 weer inschakel
Ja die is echt leuk haha. Ik word echt hyperdepieper van hoe snel hij county na county afgaat met ‘Now, here’s what really interesting!’
In Georgia is er een verschil van 23.000 stemmen. Ik lees dat ze er nog 10.000 moeten tellen. Dan kan Biden dat toch nooit meer inhalen?! Kan iemand mij uitleggen wat ik hier over het hoofd zie?