Kut. Thanks iig.
Ik snap niet waarom Arizona zo snel is gecalled door AP onder andere? Er moest toen nog behoorlijk wat worden geteld…
Weet iemand hoe het zit met de wet- en regelgeving omtrent die stemmen per post? Staat opgetekend welke stemmen nog wel en niet meegeteld mogen worden? Bijvoorbeeld dat ze uiterlijk de dag van de verkiezing verstuurd moeten zijn en dan binnen x aantal dagen binnen moet zijn etc.? Of moet volgens de wet- en regelgeving alles binnen zijn op de dag van de verkiezing bijvoorbeeld? Ik probeer zeg maar een idee te krijgen van de rechtszaak die Trump aanspant (ik snap dat het zijn manier is om het te dwarsbomen, maar ik ben benieuwd of er wel enige grondslag zou zijn wat betreft stemmen die niet meer meegeteld mogen worden).
Volgens mij had dat te maken met een fout of storing waarbij het leek alsof ze al verder met tellen waren, ik geloof dat ze dachten dat het op 96% zat terwijl ze nog op 86% zaten, weet de percentages niet meer precies.
Was een fout in de informatie, daardoor dachten ze in eerste instantie dat er al 98% was geteld maar dat bleek later pas 86% te zijn. Maar blijkbaar alsnog niet genoeg reden om het terug te trekken.
@quarterlife die regels verschillen per staat, om het nog wat verwarrender te maken. Sommige mogen nog dagen later aankomen en meegeteld worden, en andere niet.
Zoals altijd verschilt dat per staat. De poststempel moet sowieso 3 nov of eerder zijn. Bij sommige staten moet de ballot ook voor of op 3 november binnen zijn. Bij anderen mag de ballot 3 dagen en weer anderen een week na de verkiezingsdag nog binnenkomen. En dan maakt het soms nog uit of het overseas ballots zijn of van militairen. Dus ja, het verschilt.
Dan moet je influencer worden, die zijn er ook goed in. Als het je niet zint, deleten en blokken
Ik werd gisterochtend dacht ik: mijn God, nee trump. Gisteren avond dacht ik; BIDEN, had goede hoop. Maar inmiddels verdwijnt die hoop weer langzaam en zeker
Hahah ik sprak gister mn moeder, die dit normaal volgt. Maar nu uit protest niet wilt volgen met de opmerking ; “if they’re stupid enough to vote for him again, then good luck to them and their great American dream” haha
Was het maar zo dat het alleen invloed heeft op de mensen die op hem hebben gestemd
Ik neem even een kijk pauze! Ik lees hier nog wel mee en schakel rond 4 uur weer in op cnn. Even cnn/verkiezing moe
Democrats are STEALING the election. Ja zo kan je winnen ook noemen.
Georgia naar 49.2 voor Biden, 49.6 voor Trump met 96% geteld
Zo frustrerend dat er niets meer veranderd is sinds deze ochtend
Haha wauw:
(Der untergang)
Ik verlies langzaam het vertrouwen in Nevada
We weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks we weten nog niks
Hoezo? Die staat al heel lang stil toch op dezelfde stand.
Ja daarom juist, omdat het zoo lang gaat duren is er alle tijd om te piekeren dat het óók de verkeerde kant op kan gaan.
Oja!! Snel weer alle racisten wegmanifesteren brb