Animal Crossing

Ohhh ik dacht veel moeilijker, dat je die neppe niet mocht kopen ofzo haha!

1 like

Hahaha ahhhww! Nee. Je kan echter maar één kunstwerk kopen per keer. Goed uitzoeken welke echt is dus!

1 like

Ik vind maar 1 van mijn 10 bewoners leuk. Echt kut hahaha

1 like

Hahaha Sylvia heb ik ook gehad, maar toen kwam Raymond kamperen en heeft ie haar weggebonjourd

Ik probeer al heel lang cherry weg te krijgen en een keer dacht ik dat t lukte (dmv een kampeerder) maar toen stuurde ik per ongeluk mijn fave Cally weg. Was vrij traumatisch.


Cherry op foto

1 like

Ik heb degene die ik niet meer wilde een paar keer met m’n net geslagen (niet erg aardig) en toen er daarna iemand kwam kamperen die gevraagd of ie wilde komen wonen en toen ging diegene die ik weg wilde weg.

7 likes

Ik ga hier helemaal stuk om.ook die ( Niet echt aardig) hahahahahahaha

1 like

Ja dat slaan helpt bij mij niks gvd

Slaan zien ze als interactie
Ook als je vuilnis als cadeau stuurt. Ik kreeg de dag erop een bedankje en nu is mn minst favoriete bewoner mijn beste vriend. Ik ga nu beginnen met negeren.
Oja vandaag heb ik deze bewoner laten verhuizen van plekje op het eiland, dit is ook een interactie, vandaar dat ik zeg ik begin nu met negeren

4 likes

Ja dat ben ik nu ook een paar dagen aan het doen!

1 like

Schijnbaar lukken dingen als slaan, stomme dingen sturen en klagen bij Isabelle allemaal niet, las ik. Alleen negeren. Ben gefrustreerd over mijn eigen gebrek om dingen te zeggen tegen mijn ongewenste bewoner

Toen ik bleef slaan werden ze wel boos? Heb je dat niet?

Op de FF animal crossing discord werd ergens een soort punten systeem gedeeld, misschien dat dat nog helpt?

Ik heb nog geen ongewenste bewoners maar ik lol echt om alle reacties hierboven :joy:

2 likes

Ik ben ook begonnen met bewoners negeren, heb een stomme roze aap en een sinaasappelkat (?) die ik weg wil hebben

Ja ze werden wel boos maar verder gebeurt er niks :frowning:

1 like

Je kunt ook in je villagers hun kasten kijken om te zien wat voor outfits ze hwbben

4 likes

Ik zag online dat mensen een hekje hadden gebouwd om de huizen van de villagers die ze niet meer wilden. Dan kunnen ze je in ieder geval niet irriteren en is negeren misschien makkelijker? Ik doe ook maar wat dus denk dat ik gewoon geluk heb gehad met dat slaan :joy:

1 like

Het hekje werkt niet, die van mij ontsnapte gewoon uit haar gevangenis :weary:

4 likes

De dag erop zijn ze vrij :rofl: Was toen zo trots aan mijn vriend aan het vertellen maar toen ik de switch opstartte zag ik de bewoner vrolijk tussen mijn bloemen sporten

Ik snap de logica van bloemen kruisen nog steeds niet. Heb 5 bloemen “per ongeluk” gekruist (die zijn roze en oranje) maar bij de plekjes waar ik het echt probeer ontstaat niets. Heeft iemand hier al goede ervaring mee?

Die kan je oprapen op het strand!